Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 - dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar...

RCF EVOX 5 - aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość - RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 - dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J...

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI - aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach - w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study...

L'Acoustics ARCS II – pasywna kolumna wyrównana liniowo o stałej krzywiźnie oparta na WST

systemy line array

Lacoustics_arcsii_0Minęło sporo czasu, ale w końcu ARCS doczekał się następcy, również bazującego na L'Acoustics Wavefront Sculpture Technology. Kolumna może być rozkładana zarówno horyzontalnie jak i wertykalnie, a otrzymane pokrycie jest proporcjonalne do rozmiarów klastra.


Lacoustics_arcsii_1Starą konstrukcje przeanalizowano, odświeżono i wprowadzono wiele poprawek. ARCS II to dwudrożna konstrukcja oparta na sprawdzonych i świetnych przetwornikach z L'Acoustics K1, dzięki czemu osiąga SPL na poziomie 140dB, a waga nie jest taka straszna – 50kg. Rozmiary głośników to 15'' i 3'' z falowodem DOSC. Zestaw głośnikowy jest zasilany w bi-ampie i przenosi pasmo 50-20000Hz. Nowy ARCS II posiada nowy grill frontowy oraz tylko jeden preset fabryczny, dzięki któremu sprzęt poradzi sobie w każdej aplikacji. Jak już zostało wspomniane kolumny można układać w obu płaszczyznach, a kąt pokrycia jest proporcjonalny do liczby modułów, gdzie każdy z nich to dodatkowe 22,5 stopnia. Przeciwna płaszczyzna ma asymetryczną dyspersją 60 stopni (20/40), dzięki czemu możemy zdecydować gdzie chcemy grać. ARCS II może być szybko rozstawiony, jako ściśle upakowany system frontowy dla średniej wielkości eventów wymagających wysokiego SPL-u oraz dobrego niskoczęstotliwościowego kopnięcia i wyrazistej przestrzeni stereo. Nowy produkt L'Acoustics nadaje się też do systemów dystrybucyjnych, jako centralny klaster w teatrze, sidefill, do podwieszania, stackowania, jako frontfill czy linia opóźniająca. LA-RAK i LA8 wyposażone są w presety, dzięki którym precyzyjnie napędzą ARCSII i oferują zaawansowane funkcje jak L-DRIVE, inteligentny obwód chroniący przetworniki(limiting peak i RMS) oraz interfejs Array Morphing EQ do balansowania tonalnego przy użyciu wielu systemów. L'Acoustics ARCS II ma pojawić się w październiku. Więcej informacji na stronie producenta.
Dystrybutor: MBS

Tagi: nowy ARCS, kolumna wyrównana liniowo, system o stałej krzywiźnie, line array, jakościowy system na średnie imprezy, wysokiej jakości sprzęt nagłośnieniowy, jaki głośny i precyzyjny system nagłośnieniowy polecacie?, ARCSII cena, L'Acoustics, L-Acoustics, WST, Wavefront Sculpture Technology, optymalny system nagłośnieniowy, uniwersalne nagłośnienie dla średniej wielkości firmy, jakie paczki dla małej/średniej/dużej firmy na front,

Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 - nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie - Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało... Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było...

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu...

beyerdynamic Opus 29S - mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_Opus29S_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: superrnerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.4 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, estrady, teatry, konferencje

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów - słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła... Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy... Zresztą - sami zobaczcie ;)

 
Multitest mikrofonów - charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać ;) Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko - lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów - charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres - wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu... Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Tematy pokrewne

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama