Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

Adamson Energia e12, e218 – pasywny line array i subwoofer pojawią się na Prolight+Sound 2014!

systemy line array

Adamson_e12_0Tak tak.. to już niedługo, znowu wysyp różnych ciekawych sprzętów. Adamson przyjedzie ze świeżą liniówką i zamierza zrobić trochę hałasu w światku.

 

Adamson_e12_1

Energia e12 to moduł z obudową ze sklejki brzozowej zawierającą 12-calowy kevlarowy neodymowy woofer NDS12S czerpiący z technologii Adamnson Advanced Cone Architecture. Środkiem zajmują się 2x YK7 w rozmiarze 7 cali, również z kevlaru. Za górkę zaś odpowiadają dwa 4-calowe głośniki Adamson NH4, kompresowane drivery 4” zamontowane wraz unikalnym falowodem. Kevlar oprócz swoich własności przekładających się na brzmienie jest też wyjątkowo odporny na warunki atmosferyczne Nowy moduł e12 to line array średniego formatu lub wsparcie jako downfill czy side fill dla e15. Trójdrożny system zapewnia pasmo do 18kHz z pokryciem 110×6 stopni. System riggingu Autolock pozwala jednemu technikowi na ustawienie wszystkich kątów na ziemi. Łączenie zaś już “latających” modułów z tymi na ziemni również jest automatyczne. Jeśli chodzi o suba, e128 może akompaniować zarówno e15 jak i e12. Może być podwieszony pod e12 lub używany w oddzielnie. Zainstalowany rigging pozwala zarówno na płaskie jak i zakrzywione ustawienie w przypadku podwieszania oraz na złączenie 3 modułów i wspólny transport na jednym wózku. W środku dwa nowe Adamson ND18S z podwójną cewką i 18” membraną. Adamson stworzył trzy konfiguracje systemu dla użytkowników. Kompaktowy składa się z 16E12 i 8 E218 (do 10000 głów), Performance Set to już 24E12 i 12E218 no i High Performance Set czyli 32 E12 i 24 E218. Więcej na stronie producenta.

Dystrybutor: Mega Music

Tagi: Adamson Energia e12, e128 – pasywny line array i subwoofer pojawią się na Prolight+Sound 2014!, adamson Energia, Prolight+Sound, line array,  

Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic TG-X 58 – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_TG-X58_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy

  • charakterystyka: supernerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 15 kHz
  • czułość: 2 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, teatry, konferencje, estrady

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Tematy pokrewne

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama