Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

Ashly CLX-52 – 2-kanałowy kompresor/limiter w obudowie rack o wysokości 1U

procesory dynamiki i EQ

ImageCLX-52 to prosty w obsłudze, 2-kanałowy kompresor mogący pracować również jako limiter. Skierowany jest przede wszystkim do instalacji nagłośnieniowych.

Image

Dwukanałowa wersja CLX-52 swoją budową pozwala na pracę z różnymi typami sygnału. Oba kanały posiadają dokładnie te same, standardowe manipulatory. Znajdziemy tam potencjometr wzmocnienia Gain pracujący w zakresie +/-15 dB, próg zadziałania Treshold, regulator współczynnika kompresji Ratio oraz potencjometry odpowiedzialne za czas ataku i powrotu. Ten pierwszy (Attack) działa w zakresie od 200us do 20ms, natomiast parametr Release możemy ustawić w granicach 100ms – 3s. Regulator napięcia wyjściowego Output Level umożliwia z całkowitej ciszy podnieść sygnał o dodatkowe 18 dB. Niksie szumy własne urządzenia pozwalają na pracę z wymagającymi źródłami dźwięku. Ashly CLX-52 jest  też idealnym rozwiązaniem do zabezpieczenia zestawów głośnikowych, kontroli poziomu wokalu oraz tworzenia efektów specjalnych. W ustawieniu odpowiednich parametrów z pewnością pomogą diody LED wizualizujące sygnał wejściowy/wyjściowy oraz Gain Reduction. Tylny panel pozwala na symetryczne połączenia za pośrednictwem wtyków XLR i TRS. Więcej informacji na stronie producenta.

Dystrybutor: Mega Music
Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

Neumann KSM104 – mikrofon pojemnościowy

Neumann_KSM104_calyProfesjonalny pojemnościowy mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: rnerka
  • pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz
  • czułość: 4.5 mV/Pa
  • aplikacje: wokal, teatr, profesjonalne sceny

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Tematy pokrewne

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama