Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 - dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar...

RCF EVOX 5 - aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość - RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 - dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J...

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI - aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach - w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study...

Mackie 2404-VLZ3 i 3204-VLZ - niedrogie konsolety średniego formatu na bazie serii VLZ3

miksery analogowe

Image Teraz należałoby się zastanawiać, dlaczego trwało to tak długo! Ale nareszcie są – 24- i 32-kanałowe wersje mikserów VLZ3. Jakość i korzystna cena wkracza w nowe rejony.

Image

Seria mikserów VLZ to bodaj najbardziej znane urządzenia Mackie na świecie. Brały czynny udział w rewolucji homerecordingu. W USA praktycznie w każdym domowym studiu stał taki mikser. Kilka lat temu pojawiła się trzecia generacja tych mikserów – teraz do oferty dołączyły dwa największe modele, 24-kanałowy Mackie 2404-VLZ3 oraz 32-kanałowy 3204-VLZ3. Nowością jest wyposażenie tych modeli w funkcję interfejsu audio USB, która pozwala zgrywać do komputera sygnał sumy lub subgrup. Ale to jeszcze nic – pod auxami 5/6 mamy możliwość wpięcia naszej ulubionej wirtualnej wtyczki odpalonej na hoście korzystającym z miksera jako interfejsu audio. Tego jeszcze w tej klasie urządzeń nie było! Dodatkowo z komputera można wysłać na mikser standardowy sygnał audio do odtwarzania (np. zamiast CD).

Inną nowością są kompresory in-line w kanałach odpowiednio 17-20 w modeli 2404-VLZ3 oraz 25-28 w modelu 3204-VLZ3. Producent sugeruje wpinanie w te tory wokali i innych ważnych sygnałów. Kompresor jest „inteligentny”, jednogałkowy. Takie same kompresory znalazły się w torach podgrup, co pozwala np. na kompresję całej grupy perkusyjnej.

Producent chwali się pancerną budową nowych mikserów (klasyczne dla Mackie określenie “Built-Like-A-Tank”). Miksery są wyposażone w tłumiki o długości 60 mm działające logarytmicznie. Oba modele mają po 6 torów AUX i 4 podgrupy. Ciekawostką jest wyposażenie wysyłek AUX w punkty insertowe. Model 2404-VLZ3 ma 20 przedwzmacniaczy mikrofonowych, zaś model 3204-VLZ3 28 preampów mikrofonowych. Preampy oferują 60 dB wzmocnienia, 130 dB dynamiki i mają niesamowicie – jak na tę klasę – niskie zniekształcenia (0.0007% THD) oraz wysoki headroom (do +22 dB bez zniekształceń i kolorowania dźwięku). Korekcja jest 3-pasmowa, w kanałach mikrofonowych jest półparametryczny środek, dodatkowo uzupełniona o filtr dolnozaporowy @100 Hz o nachyleniu 18 dB/okt. Miksery są ponadto wyposażone w przyzwoity podwójny multiprocesor efektów RMFX+. Oto orientacyjne ceny nowych modeli:

  • Mackie 2404-VLZ3 – 1200 EURO netto

  • Mackie 3204-VLZ3 – 1400 EURO netto

Więcej informacji na stronie producenta.

Dystrybutor: Music Info

Image 

Image

Image 

Image

Image 

Image

Image 

Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 - nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie - Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało... Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było...

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu...

beyerdynamic Opus 29S - mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_Opus29S_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: superrnerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.4 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, estrady, teatry, konferencje

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów - słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła... Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy... Zresztą - sami zobaczcie ;)

 
Multitest mikrofonów - charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać ;) Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko - lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów - charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres - wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu... Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Tematy pokrewne

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama