Najnowsze testySontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokaluŚwiat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar… RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowyModa na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J… Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSPPresonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study… Ashly CLX-52 – 2-kanałowy kompresor/limiter w obudowie rack o wysokości 1U19.02.2009 procesory dynamiki i EQ
Dwukanałowa wersja CLX-52 swoją budową pozwala na pracę z różnymi typami sygnału. Oba kanały posiadają dokładnie te same, standardowe manipulatory. Znajdziemy tam potencjometr wzmocnienia Gain pracujący w zakresie +/-15 dB, próg zadziałania Treshold, regulator współczynnika kompresji Ratio oraz potencjometry odpowiedzialne za czas ataku i powrotu. Ten pierwszy (Attack) działa w zakresie od 200us do 20ms, natomiast parametr Release możemy ustawić w granicach 100ms – 3s. Regulator napięcia wyjściowego Output Level umożliwia z całkowitej ciszy podnieść sygnał o dodatkowe 18 dB. Niksie szumy własne urządzenia pozwalają na pracę z wymagającymi źródłami dźwięku. Ashly CLX-52 jest też idealnym rozwiązaniem do zabezpieczenia zestawów głośnikowych, kontroli poziomu wokalu oraz tworzenia efektów specjalnych. W ustawieniu odpowiednich parametrów z pewnością pomogą diody LED wizualizujące sygnał wejściowy/wyjściowy oraz Gain Reduction. Tylny panel pozwala na symetryczne połączenia za pośrednictwem wtyków XLR i TRS. Więcej informacji na stronie producenta. Dystrybutor: Mega Music
|
Polecany test w portalu E-MUZYK.plBlue Microphones enCORE 200
profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenęPosłuchaj mikrofonu…
multitest mikrofonów
Tematy pokrewneNajnowsze testy
|
TOP AKTUALNOŚCI
Popularne testy on-line
NAPISZ DO NAS! Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test. |

CLX-52 to prosty w obsłudze, 2-kanałowy kompresor mogący pracować również jako limiter. Skierowany jest przede wszystkim do instalacji nagłośnieniowych.


Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…
Profesjonalny pojemnościowy mikrofon wokalowy.
Wreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu
mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie
zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej
przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉


