Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

Studer Vista-V – Nowa konsoleta broadcastowa

sprzęt broadcastingowy

Vista_V_0Na zakończonych właśnie targach IBC 2014 w Amsterdamie Studer zaprezentował nową konsoletę broadcastową, Vista V.

Model ten bazuje na tych samych rozwiązaniach – czyli technologii Quad Star i silniku Infinity Core – co Vista X, ale ma nieco bardziej kompaktową formę, czyniącą z V-ki idealny mikser dla studiów o mniejszej powierzchni oraz do montażu w wozach transmisyjnych. Vista V wyposażona jest w wysokiej jakości 52 zmotoryzowane tłumiki i precyzyjny meterbridge. Wbudowany system Dynamic Automation pozwala na zdalne sterowanie z poziomu oprogramowania typu DAW. Konsoleta oferuje możliwość miksowania dźwięku w trybie surround oraz wszechstronne i bogate funkcje panoramowania i monitoringu. Istotną cechą Visty V jest też to, że algorytmy przetwarzania można programować w językach wysokiego poziomu, jak C++, co otwiera szerokie pole do popisu dla programistów i rozszerzania i tak już ogromnej funkcjonalności konsolety.

Vista_V_1

Oprócz nowej konsolety cyfrowej Harman Studer przedstawił na targach IBC 2014 nową wersję silnika Infinity, Core 200, który stanowi serce opisanego wyżej miksera. Infinity Core 200 jest przeznaczony dla mniejszych obiektów i instalacji, wymagających skromniejszej liczby kanałów, jednak przy zachowaniu pełnej redundancji systemu.

Infinity Core 200 oferuje te same funkcje i zalety, którymi cechuje się jego protoplasta, czyli Infinity DSP Core, napędzający konsoletę Vista X, również wprowadzony na rynek w tym roku. Core 200 umożliwia przetwarzanie 200 kanałów audio, realizowane w oparciu o pojedynczą płytę układową CPU. Nowy silnik wyposażony jest ponadto w wysokoprzepustowy interfejs światłowodowy Studer A-Link i obsługuje karty D23m I/O, pozwalające na komunikację A-Link ze standardowymi analogowymi i cyfrowymi interfejsami Audio over IP (AoIP) oraz wideo. A-Link może też komunikować się bezpośrednio z routerem dystrybucyjnym Riedel MediorNet, co pozwala na połączenie wielu systemów Infinity i budowę bardzo złożonych struktur przetwarzania audio.

Vista_V_2
Dystrybutor : ESS Audio
Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic Opus 69 – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_Opus49_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy o świetnej relacji cena-jakość.

  • charakterystyka: superrnerka
  • pasmo przenoszenia: 35 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.5 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, estrady, teatry, konferencje

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama