Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

JBL LSR6328P w amerykańskiej edycji "Tańca z gwiazdami"

sprzęt broadcastingowy

jbl_logo

Gdy program telewizyjny realizowany jest na żywo, a tak na pewno jest w przypadku amerykańskiej edycji „Tańca z gwiazdami”, na błędy nie ma miejsca. Nie tylko w kwestii obrazu, ale i dźwięku. Dlatego narzędzia, a monitory w szczególności, jakimi posługuje się realizator audio muszą być niezawodne i zapewniać mu wierny odsłuch tego, co idzie w eter.

Realizatorem dźwięku owego amerykańskiego wydania „Dancing with the Stars” jest od ośmiu sezonów – na łączną liczbę dziewięciu – Bruce Arledge. Nie wiemy, z jakich odsłuchów korzystał wcześniej, ale gdy podczas tegorocznej gali Grammy znalazł się w sali NARAS (The National Academy of Recording Arts & Sciences), gdzie zainstalowano system odsłuchowy złożony z monitorów JBL LSR6328P, zapałał do nich miłością od pierwszego usłyszenia.

Taniec_z_JBL

W rezultacie bieżący sezon „Tańca” realizuje już na systemie surround, tworzonym przez pięć LSR6328P i subwoofer LSR6312SP. Od czasu do czasu przełącza go jednak w tryb stereo, by sprawdzić, co usłyszą widzowie przed telewizorami. Bruce skonfigurował ów system, korzystając z funkcji Room Mode Correction (RMC), umożliwiającej dostosowanie odpowiedzi systemu w zakresie niskich częstotliwości do akustyki pomieszczenia i sposobu ustawienia monitorów. „Cały proces konfiguracji był bardzo prosty i niebywale przyjazny – byłem wręcz zaskoczony tym, jak gładko to poszło” mówi Arledge. Podkreśla też bardzo istotną z jego punktu widzenia przejrzystość i czytelność LSR6328P w miksowaniu dialogów i wypowiedzi prowadzących, jury i uczestników, którzy korzystają łącznie z ponad 40 mikrofonów bezprzewodowych. Do tego dochodzi 20 mikrofonów ambientowych, zbierających dźwięk z widowni, oraz muzyka do popisów tanecznych i podkłady muzyczne. „Te monitory pozwalają mi uzyskać absolutnie czysty i precyzyjny miks. Najważniejsze jest to, że dzięki nim mogę go usłyszeć takim, jakim trafi on do odbiorców przed telewizorami. Teraz widowisko brzmi lepiej niż kiedykolwiek przedtem” dodaje.


Dystrybutor ESS AUDIO


Tagi: Taniec z gwiazdami, JBL LSR6312SP, Bruce Arledge

Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

Shure SM58 LC – mikrofon dynamiczny

Shure_SM58_calyProfesjonalny dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: nerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 1.85 mV/Pa
  • aplikacje: wokal, estrada, teatry, konferencje, uniwersalny

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama