Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

JBL VTX25 oraz VerTec VT 4888 na koncercie "Tribute to George Jones"

realizacje

jbl_logo

George Jones to zmarły w kwietniu ubiegłego roku, znany w całej Ameryce autor i wykonawca piosenek w stylu country. Jego pamięci poświęcony został koncert “Playin’ Possum! The Final No Show – A Tribute to George Jones”, na którym wystąpiło łącznie 122 artystów, a który miał miejsce w hali Bridgestone Arena w Nashville. Budowa systemu nagłośnieniowego była w tym przypadku bardzo skomplikowana, albowiem liczna widownia otaczała scenę praktycznie ze wszystkich stron, jakkolwiek główna część znajdowała się na płycie hali.

JBL_GeorgeJones

W trakcie koncertu należało zapewnić nagłośnienie w obszarze 360 stopni. Wykorzystano więc aż 56 modułów JBL VTX25 – dwa grona po 16 sztuk jako FOH, plus kolejne dwa grona po 12 jako sidefill – oraz 48 VerTeków VT4888, tworzących cztery równe grona rear fill (nagłośnienie tylnych sektorów). Łatwo więc policzyć, że była to ponad setka zestawów szerokopasmowych! Przetwarzanie najniższych częstotliwości powierzone zostało natomiast 18 subwooferom G28, ustawionym w dwóch klastrach po 9 po obu stronach sceny.
Napęd całości stanowiły wzmacniacze Crown I-Tech HD 12000 i 4×3500 HD z wgranymi presetami VTX i V5, pracujące pod kontrolą programu JBL HiQnet Performance Manager, za dystrybucję sygnału i korekcję globalną odpowiadały zaś dwa procesory dbx DriveRack 4800.
Zadowolenia z wyników pracy swojej i systemu nagłośnieniowego nie ukrywa Chris Mentzel, właściciel firmy Creative Audio, która dostarczyła i zainstalowała cały sprzęt. „Byliśmy w pełni przekonani, że do obsługi tak zróżnicowanego stylistycznie koncertu system ten będzie najlepszym wyborem, i nie zawiedliśmy się. Brzmienie VTX jest po prostu niesamowite, szczególnie w górze pasma, absolutnie bez jakichkolwiek zniekształceń. Żaden inny system nie dorównuje VTX-owi w jego możliwościach sonicznych” stwierdził. „Co więcej, sami właściciele hali przyznają, że była to pierwsza impreza z użyciem wielokierunkowego systemu, gdy uczestnicy nie narzekali na brzmienie i słyszalność”.

Dystrybutor: ESS Audio

 

Tagi: JBL VTX 25, JBL VerTec4888, Koncert pamieci Georga Jonesa

Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

Shure Beta58 – mikrofon dynamiczny

Shure_Beta58_calyProfesjonalny dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: supernerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.8 mV/Pa
  • aplikacje: wokal, estrada, teatry, konferencje, uniwersalny

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama