Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

JBL Vertec na kolejnej edycji Super Bowl

realizacje

 

UnknownNajwiekszym wydarzeniem  w Footballu Amerykańskim a także wydarzeniem sportowym w USA w ogóle, jest Super Bowl, czyli mecz finałowy sezonu. Z kolei nieodłączną częścią każdej edycji Super Bowl jest Half-Time Show, koncert muzyczny odbywający się w przerwie meczu. Zaproszenie do występu postrzegane jest jako znaczące wyróżnienie wybranego artysty.

W tym roku, jako gwiazda half-time show, na stadionie MetLife Stadium mieszczącym się w East Rutheford w stanie New Jersey, wystąpił Bruno Mars, a jego gościem specjalnym był zespół Red Hot Chilli Peppers. Po raz kolejny dostarczenie nagłośnienia zlecono firmie ATK Audiotek. Sposób konfiguracji nagłosnienia tej imprezy jest dość niecodzienny. System instaluje się bowiem na wózkach, które umożliwiają transport i rozstawienie zestawów nagłośnieniowych na płycie stadionu. 

W przypadku tegorocznej, 48 już edycji Super Bowl użyto ich szesnastu. Na czternastu ustawiono po cztery moduły JBL Vertec VT4889, a na pozostałych dwóch o jeden więcej.

JBLVerTecRWGPSWApril

Ponadto każdy zestaw zawierał dwa subwoofery VT4880A.

 Dodatkowo „za plecami” niektórych wózków ustawiono łącznie osiem modułów VRX932 Constant Curvature. Obszar za sceną dogłośniono przy użyciu czterech sztuk VT4886 na wysokich statywach, zaś jako frontfill pracowały kolejne cztery.

JBL_SuperBowl 

„Każdego roku, od lat, nagłaśniając koncerty podczas Super Bowl w pełni polegamy na efektywności i dźwiękowych możliwościach systemu JBL Vertec. Super Bowl to wydarzenie o największej oglądalności telewizyjnej, więc wymaga, by system nagłośnieniowy był najwyższej jakości i absolutnie niezawodny. Sprzęt JBL spełnia te wymagania z nawiązką” stwierdza Kirk Powell,  główny technik w ATK Audiotek.


Dystrybutor: ESS AUDIO
Tagi: JBL VERTEX, Systemy Line array, naglosnienie Super Bowl, JBL Vertec VT4889


Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic M59 – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_M59N(C)_calyProfesjonalny dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: hiperrnerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 3.0 mV/Pa
  • aplikacje: wywiady, media, estrady, teatry, konferencje

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama