Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

MOTU 1248, 16A, 8M – 48-kanałowe Interfejsy Audio pod Thunderbolt z łącznością AVB

inne

motu1248_0_copy_copy

MOTU, amerykański renomowany producent sprzętu audio, jeden z pionierów wielokanałowego nagrywania na komputerach, wydał 3 nowe interfejsy audio pod złącze Thunderbolt oraz z łącznością AVB – modele 1248, 16A oraz 8M.


 

Standard IEEE 802.1 Audio Video Bridging (AVB)  otwiera całkowicie nowe zastosowania interfejsów – z opcjonalnym 5-portowym switchem MOTU AVB można zespolić 5 jednostek MOTU w sieć audio. To pozwala na zarządzanie 128 kanałami I/O w jakości 48 kHz ze stałą latencją 30 ms (!). W połączeniu z 48-kanałowymi cyfrowymi mikserami stand-alone z 12 stereofonicznymi szynami AUX, nowe interfejsy MOTU stają się rewelacyjną alternatywą do budżetowych systemów instalacyjnych.

Istotną zaletą nowych interfejsów od MOTU są nowej generacji konwertery  ESS Sabre32 Ultra gwarantujące dynamikę 123 dB A-ważony w zakresie 20 Hz – 20 kHz. Minimalna latencja sterowników na Thunderbolt to 32 sample – 0.66 ms @48 kHz.

Sprzęt jest w pełni kompatybilny z urządzeniami Mac i niedługo też ma być przystosowany do pracy na systemie Windows.

MOTU 1248 oferuje 32 wejścia (4 XLR, dwa frontowe wejścia o wysokiej impedancji dla gitar oraz dwa 8-kanałowe porty ADAT) oraz 34 wyjścia. Z kolei 16A oferuje 16 analogowych wejść i wyjść TRS oraz dwa 8-kanałowe porty ADAT. 8M oferuje 8 wejść XLR combo oraz 8 analogowych wyjść z dodatkowym podwójnym ADATem.

Wszystkie trzy jednostki oferują pokładowy mikser i procesor efektów. Można korzystać z tych dobrodziejstw zarówno przy podłączeniu do komputera jak i w formie standalone). Mikser obsługuje 48 kanałów wejściowych i 12 szyn stereo, z kolei efekty jakie otrzymujemy to reverb, EQ, bramka oraz kompresor. Na co warto zwrócić uwagę to fakt, iż z miksera oraz efektów możemy korzystać przewodowo jak i bez przewodowo po podłączeniu routera poprzez dedykowaną aplikację.

Każda z nowych jednostek MOTU kosztuje ok. 1199 funtów.

Dystrybutor: Lauda Audio


MOTU8M_1motu1248_1motu16A_1

Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic TG-X 80 – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_TG-X80_calyProfesjonalny dynamiczny mikrofon instrumentalny i wokalowy.

  • charakterystyka: hiperrnerka
  • pasmo przenoszenia: 20 Hz – 18 kHz
  • czułość: 3.2 mV/Pa
  • aplikacje: estrady, teatry, konferencje

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama