Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

Szkolenie z systemów wyrównanych liniowo Meyer Sound na Soundedit Festival 2014

inne

soundedit14_0

W czwartek 23.10.2014 startuje Soundedit Festival. Dlatego też organizator wraz z firmą Polsound zapraszają na szkolenie dla profesjonalistów z branży “LIVE”, której zagadnienia produkcyjne i technologiczne są dziś coraz bardziej połączone z branżą studyjną i produkcją muzyczną.

Z ramienia MEYER SOUND LABORATORIES seminarium będzie prowadził Steve Bush, który w firmie Meyer Sound jest odpowiedzialny za wsparcie technologiczne ale chętnie też dzieli się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem, jakie zdobył pracując jako akustyk wielu znanych zespołów (m.in. Norah Jones). Przyjemność sprawia mu nie tylko uczenie innych, ale także praca w studiach nagraniowych.

Program całodniowego seminarium skupi się na praktycznych technikach i metodach szybkiego oraz efektywnego projektowania, instalacji i optymalizacji systemów wyrównanych liniowo.

soundedit14_1

Szkolenie będzie skierowane do osób, które mają lub będą miały do czynienia  z projektowaniem i/lub używaniem tego rodzaju systemów nagłośnienia. Spotkanie będzie dotykało takich zagadnień, jak:

– Przegląd komponentów systemu i elementów zawieszania wraz z przykładami składania i ukierunkowywania grona,
– Praca z profesjonalnym programem pomiarowo-projektowym MAPP Online XT. Pokazanie kilku przykładowych projektów różnego rodzaju, wypracowanych dla konkretnych aplikacji z uwzględnieniem zmiennych, dot. czemu projekt ma służyć,
– Omówienie zakresu kontroli systemu oraz jego infrastruktury dystrybucji sygnałowej i zasilania,
– Użycie procesorów sygnałowych oraz oprogramowania do ich kontroli (praca z Galileo i programem Compass),
– Optymalizacja i strojenie systemu za pomocą platformy pomiarowej SIM3,
– Użycie zapisanych ustawień w programie Compass. W tym odsłuch wielu przykładów ustawień poprawnych i niepoprawnych, z którymi często można się spotkać (włącznie z typowymi błędami w okablowaniu i ustawieniach konsolety),
– Metodologia integracji systemu wyrównanego liniowo z elementami dogłośnienia, sekcji sub-niskotonowych oraz liniami opóźniającymi (omówienie i ćwiczenia),
– Prezentacja możliwości najnowszego systemu wyrównanego liniowo Meyer Sound – LYON wraz z zestawami sub-niskotonowymi 1100-LFC.

Osoby biorące udział w tym szkoleniu uzyskają certyfikat uczestnictwa sygnowany przez prowadzącego oraz firmę Polsound.

Koszt szkolenia 190 zł netto. (Cena zawiera również karnet na Festiwal Soundedit a także lunch i przerwę kawową)

Rejestracja na szkolenie pod tym adresem.

Mocno zachęcamy, bo naprawdę warto!

Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic Opus 39S – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_Opus39S_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: superrnerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.4 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, estrady, teatry, konferencje

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama