Najnowsze testySontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokaluŚwiat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar… RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowyModa na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J… Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSPPresonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study… JBL LSR6328P w amerykańskiej edycji "Tańca z gwiazdami"16.04.2014 sprzęt broadcastingowy
Gdy program telewizyjny realizowany jest na żywo, a tak na pewno jest w przypadku amerykańskiej edycji „Tańca z gwiazdami”, na błędy nie ma miejsca. Nie tylko w kwestii obrazu, ale i dźwięku. Dlatego narzędzia, a monitory w szczególności, jakimi posługuje się realizator audio muszą być niezawodne i zapewniać mu wierny odsłuch tego, co idzie w eter. Realizatorem dźwięku owego amerykańskiego wydania „Dancing with the Stars” jest od ośmiu sezonów – na łączną liczbę dziewięciu – Bruce Arledge. Nie wiemy, z jakich odsłuchów korzystał wcześniej, ale gdy podczas tegorocznej gali Grammy znalazł się w sali NARAS (The National Academy of Recording Arts & Sciences), gdzie zainstalowano system odsłuchowy złożony z monitorów JBL LSR6328P, zapałał do nich miłością od pierwszego usłyszenia.
W rezultacie bieżący sezon „Tańca” realizuje już na systemie surround, tworzonym przez pięć LSR6328P i subwoofer LSR6312SP. Od czasu do czasu przełącza go jednak w tryb stereo, by sprawdzić, co usłyszą widzowie przed telewizorami. Bruce skonfigurował ów system, korzystając z funkcji Room Mode Correction (RMC), umożliwiającej dostosowanie odpowiedzi systemu w zakresie niskich częstotliwości do akustyki pomieszczenia i sposobu ustawienia monitorów. „Cały proces konfiguracji był bardzo prosty i niebywale przyjazny – byłem wręcz zaskoczony tym, jak gładko to poszło” mówi Arledge. Podkreśla też bardzo istotną z jego punktu widzenia przejrzystość i czytelność LSR6328P w miksowaniu dialogów i wypowiedzi prowadzących, jury i uczestników, którzy korzystają łącznie z ponad 40 mikrofonów bezprzewodowych. Do tego dochodzi 20 mikrofonów ambientowych, zbierających dźwięk z widowni, oraz muzyka do popisów tanecznych i podkłady muzyczne. „Te monitory pozwalają mi uzyskać absolutnie czysty i precyzyjny miks. Najważniejsze jest to, że dzięki nim mogę go usłyszeć takim, jakim trafi on do odbiorców przed telewizorami. Teraz widowisko brzmi lepiej niż kiedykolwiek przedtem” dodaje. Dystrybutor ESS AUDIO
Tagi: Taniec z gwiazdami, JBL LSR6312SP, Bruce Arledge
|
Polecany test w portalu E-MUZYK.plBlue Microphones enCORE 200
profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenęPosłuchaj mikrofonu…
multitest mikrofonów
Najnowsze testy
|
TOP AKTUALNOŚCI
Popularne testy on-line
NAPISZ DO NAS! Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test. |





Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…
Profesjonalny dynamiczny mikrofon wokalowy.
Wreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu
mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie
zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej
przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

