Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

Salzbrenner Stagetec Mediagroup Polaris evolution – nowy sieciowy modularny cyfrowy system miksowania

miksery cyfrowe

stagetec_polaris_0Idea jest prosta a wykonanie dosyć zaawansowane, tak powinno być… 3 komponenty – powierzchnia kontrolna, procesor oraz ekran dotykowy. Wszystkie elementy łączymy standardowym ethernetem i używamy w dowolnej kombinacji i ilości poprzez sieć IP, bez względu na lokalizacje.

 

 

stagetec_polaris_1System może nawet być używany równolegle dla kilu projektów wymagających miksowania dźwięku. To umożliwia użytkownikom na optymalizację mocy przetwarzania dla każdej z aplikacji, dostarczając adekwatnej liczby fader stripów i kontrolerów. Pojedyncza powierzchnia kontrolna Polaris posiada 16 tłumików i tyle samo podwójnych obrotowych encoderów, 48 przycisków oraz wyświetlacz na szerokości całej konsolety. Taki zestaw sprawuje kontrolę nad procesorem Polaris scala, czyli 19” skrzynce obsługującej 256 kanałów wejściowych i 256 busów. Na każdym standardowe przetwarzanie czyli korekcja parametryczna, kompresor, wewnętrzne pluginy itp. Urządzenia można kaskadować aby zwiększyć ilość kanałów. Zresztą każdy kolejny dodany element do sieci Polaris evolution zostaje automatycznie zarejestrowany.

stagetec_polaris_2Użytkownik decyduje które procesy związane z miksowaniem będą przeliczane na którym urządzeniu lub czy 2 takie procesory mają pracować równolegle jako zapas. Nie wymaga to poważnych zmian w konfiguracji. Cały system bardzo przypomina sieć komputerową, po prostu podłączamy się w każdym punkcie sieci w każdej ilości i łączymy się przekazując poszczególne procesy. Można działać również bezprzewodowo, z tabletu, pc, android, iOS td. O jakość dźwięku też nie ma się co martwić, tutaj czuwają modularne I/O Stagetec NEXUS. Ciekawszych funkcji jest chociażby uczący się system tagowania, który inteligentnie przenosi nam często używane ustawienia na podobnie nazywane kanały (np. main vocal – przeniesie nam dynamikę, filtry czy nawet presety FX). Nie trzeba co sztuką robić tego samego. Sprzęt traso-odporny, niemiecka ręczna robota. Warto sprawdzić system, więcej na stronie producenta.

Dystrybutor: Konsbud Audio

Tagi: Salzbrenner Stagetec Mediagroup Polaris evolution – nowy sieciowy modularny cyfrowy system miksowania, modularny system miksowania, modularna cyfrowa konsoleta

Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic Opus 29S – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_Opus29S_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: superrnerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.4 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, estrady, teatry, konferencje

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama