Najnowsze testySontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokaluŚwiat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar… RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowyModa na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J… Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSPPresonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study… Salzbrenner Stagetec Mediagroup Polaris evolution – nowy sieciowy modularny cyfrowy system miksowania17.03.2014 miksery cyfrowe
Dystrybutor: Konsbud Audio Tagi: Salzbrenner Stagetec Mediagroup Polaris evolution – nowy sieciowy modularny cyfrowy system miksowania, modularny system miksowania, modularna cyfrowa konsoleta
|
Polecany test w portalu E-MUZYK.plBlue Microphones enCORE 200
profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenęPosłuchaj mikrofonu…
multitest mikrofonów
Najnowsze testy
|
TOP AKTUALNOŚCI
Popularne testy on-line
NAPISZ DO NAS! Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test. |

Idea jest prosta a wykonanie dosyć zaawansowane, tak powinno być… 3 komponenty – powierzchnia kontrolna, procesor oraz ekran dotykowy. Wszystkie elementy łączymy standardowym ethernetem i używamy w dowolnej kombinacji i ilości poprzez sieć IP, bez względu na lokalizacje.
System może nawet być używany równolegle dla kilu projektów wymagających miksowania dźwięku. To umożliwia użytkownikom na optymalizację mocy przetwarzania dla każdej z aplikacji, dostarczając adekwatnej liczby fader stripów i kontrolerów. Pojedyncza powierzchnia kontrolna Polaris posiada 16 tłumików i tyle samo podwójnych obrotowych encoderów, 48 przycisków oraz wyświetlacz na szerokości całej konsolety. Taki zestaw sprawuje kontrolę nad procesorem Polaris scala, czyli 19” skrzynce obsługującej 256 kanałów wejściowych i 256 busów. Na każdym standardowe przetwarzanie czyli korekcja parametryczna, kompresor, wewnętrzne pluginy itp. Urządzenia można kaskadować aby zwiększyć ilość kanałów. Zresztą każdy kolejny dodany element do sieci Polaris evolution zostaje automatycznie zarejestrowany.
Użytkownik decyduje które procesy związane z miksowaniem będą przeliczane na którym urządzeniu lub czy 2 takie procesory mają pracować równolegle jako zapas. Nie wymaga to poważnych zmian w konfiguracji. Cały system bardzo przypomina sieć komputerową, po prostu podłączamy się w każdym punkcie sieci w każdej ilości i łączymy się przekazując poszczególne procesy. Można działać również bezprzewodowo, z tabletu, pc, android, iOS td. O jakość dźwięku też nie ma się co martwić, tutaj czuwają modularne I/O Stagetec NEXUS. Ciekawszych funkcji jest chociażby uczący się system tagowania, który inteligentnie przenosi nam często używane ustawienia na podobnie nazywane kanały (np. main vocal – przeniesie nam dynamikę, filtry czy nawet presety FX). Nie trzeba co sztuką robić tego samego. Sprzęt traso-odporny, niemiecka ręczna robota. Warto sprawdzić system, więcej na stronie producenta.


Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…
Niedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy.
Wreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu
mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie
zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej
przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

