Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

JBL PD6000 – pasywne kierunkowe zestawy głośnikowe

pasywne zestawy głośnikowe

jbl_pd6000_0Względnie tani dodatek do popularnej serii Precision Directivity, zaprojektowany do średnich i większych pomieszczeń wymagających dobrej kontroli nad kierunkowością. Szeroki wybór kątów pozwala dobrać zestawy do potrzeb konkretnego projektu.

 

 

jbl_pd6000_1PD6000 są uzupełnieniem większych PD700. Bardziej kompaktowe wymiary, bardziej dostępna cena oraz nadal wysoki SPL połączony z dobrze skrojoną kierunkowością. PD6000 składa się z 14 modeli, 4 trójdrożne, 4 dwudrożne na 12”, 4 dwudrożnych zestawów mid-high oraz 2 niskotonowych. Kąty do wyboru 40×30, 60×40, 90×50 oraz najnowszy dodatek 60×60. Falowody można obracać, wykonano je metodą wtryskową. Średnie częstotliwości obsługuje falowód Progressive Transition 24×24”. Górkę zaś oparto na podobnym falowodzie 12×12”. Wszystkie kompresowane głośniki wysokotonowe zostały ulepszone, są to teraz 2432H i 2453H. Środkiem zaś zajmują się CMCD-82H (Cone Midrange Compression Driver). Głośniki te oparte są na Differential Drive, opatentowanej technologii JBL znanej z wszystkich ostatnich topowych rozwiązań. Głośniki niskotonowe zaś wyposażone są w technologię JBL VGC (Vented Gap Cooling). Wszystkie modele są dostępne w czerni i bieli, są także wersje WRC oraz WRX odporne na różne warunki pogodowe. Teraz fragment dla lubiących białe kartki i tabelki z danymi technicznymi. jbl_pd6322Trójdrożne modele PD6322 mogą być zasilane w Tri-ampie lub bi-ampie (wykorzystując wbudowanego LR 6-tego rzędu na 1,5kHz), oferują pasmo 41-17000Hz -10db (49-15000Hz +/-3dB) i oferują moc 1600W AES (100 godzin). Generując 128dB SPL (134dB peak) dla LF, 137dB (143) dla MF i 135 (141dB) dla HF. W trybie pasywnym zaś 136dB SPL (142dB szczyt). W środku 2×12” + 8” + 1,5”.

jbl_pd6212Dwudrożne fullrange PD6212 oferują już pasmo 80-18000Hz -10dB (90-16000 +/-3dB) i ok. 350W mocy. W środku 12”+1,5”, impedancja 8 ohm. Zasilanie Bi-amp lub Passive (ten sam Linkwitz-Riley, tym razem na 850Hz), złącze NL4. Można z tego wyciągnąć ponad 134dB (140dB peak).

jbl_pd6200Dwudrożne zestawy mid-high PD6200 obsługują zaś pasmo 200-18000Hz (240-16000Hz +/-3dB) i wyposażone są w głośniki 8” + 1,5”. Moc ok 400W, SPL powyżej 136dB SPL. Również 8ohm impedancji, złącze NL4 i zasilanie bi-amp lub passive. Suby są równie konkretne.

jbl_pd5122PD5122 to moc 1200W AES (100h) i 128dB SPL (134dB szczyt). W środku siedzą dwie dwunastki i przepychają pasmo 41-1000Hz (-10dB) lub zdrowiej 49-300Hz (+/-3dB). Głośniki można zasilać razem (4ohm) lub oddzielnie.

jbl_pd5125 PD5125 to zaś nie do końca typowy sub. Dwa głośniki 15” przenoszą bowiem pasmo 37-2500Hz (-10dB) lub jak kto woli 42-2100Hz +/-3dB. Dysponują one długoterminową mocą 1200W (100h) oferując 136dB w pasmie 50-125Hz i nieco mniej w wyższym zakresie. Tutaj również zasilamy 1x4ohm lub 2x8ohm. Wykorzystując NL8. Ten subwoofer fajnie dopełni PD6200. Trapezoidalne kształty wszystkich modeli zapewiają możliwość stawiania ich obok siebie tworząc bardzo użyteczne klastry.  Więcej na stronie producenta.

Dystrybutor: ESS Audio

Tagi: JBL PD6000 – pasywne kierunkowe zestawy głośnikowe, JBL PD6212, PD6200, PD5122, PD5125, PD6322, kierunkowe kolumny głośnikowe, kierunkowe systemy nagłośnieniowe

Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic TG-X 58 – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_TG-X58_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy

  • charakterystyka: supernerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 15 kHz
  • czułość: 2 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, teatry, konferencje, estrady

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama