Reklama
Reklama

Najnowsze testy

d&b; audiotechnik V7P + V-GSUB + D80 – pasywne zestawy szerokopasmowe point-source, subbas kardioidalny i 4-kanałowa końcówka mocy z DSP z filtrami FIR

To bardzo niepolitycznie rozpoczynać test w ten sposób – pochwałami. Ale co tam… Rzadko zdarza się testować z tej klasy sprzęt. A tym razem udało się to dzięki setowi nagłośnieniowemu d&b audiotechnik składającego się z pary szerokopasmowych zestawów V7P oraz czterech kardioidalnych subbasów V-GSUB uzupełnionych …

JBL EON ONE – lekki przenośny wertykalny system liniowy

No i stało się 🙂 JBL dołączył do oferty wertykalny system liniowy. Jednak już podczas targów Prolight+Sound we Frankfurcie w tym roku mogliśmy się przekonać, że to nietuzinkowy system. Czym się wyróżnia? Radek Barczak, Jarek Mierzejewski, Wiola Kaźmierczak

Prodipe Lanen M-85 Lanen i TT1 Lanen – budżetowe mikrofony do wokalu

Niewielu nowym producentom udaje się zdobyć od początku uznanie w naszej branży. Ale francuska firma Prodipe jest jednym z wyjątków. Swego czasu pozytywnie zaskoczył nas mikrofon wstęgowy tego producenta. W trakcie dopiero co zakończonego sezonu letniego przetestowaliśmy dwa modele mikrofonów dynamicznych – M-85 i TT-1…

Sprzęt audio-video w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu

realizacje

nfm_0ESS Audio podjęło się zadania kompleksowej realizacji wszystkich systemów audio-video w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu.

Kwestie akustyki wnętrz oraz nagłośnienia zostały potraktowane w sposób absolutnie priorytetowy i bezkompromisowy.

ESS Audio podjęło się zadania kompleksowej realizacji wszystkich systemów audio-video, od nagłośnienia sal koncertowych, przestrzeni wspólnych i zaplecza biurowo-socjalnego obiektu poczynając, poprzez nagłośnienie kinowe sali koncertowej, systemy podglądu video i informacji wizualnej, a na systemach komunikacji, tłumaczenia symultanicznego i zapisu archiwizacyjnego kończąc.

W całe przedsięwzięcie, polegające na przygotowaniu projektu, wielodyscyplinarnych konsultacjach, ułożeniu ponad 150 km różnego typu okablowania, uruchomieniach i w końcu strojeniu systemów zaangażowano niespotykane w innych realizacjach siły w postaci sztabu projektantów, wysoko wykwalifikowanych ekip instalatorów oraz specjalistów od poszczególnych produktów.W obiekcie o takich wymaganiach najtrudniejsza jest integracja wszystkich systemów, tak aby tworzyły jeden doskonale funkcjonujący organizm. Osiągnięcie takiego efektu wymaga wykorzystania wszystkich możliwości, jakie daje sprzęt, a tym samym przeprowadzenia licznych, często międzynarodowych konsultacji z producentami. Główny system nagłośnienia w NFM jest hybrydą konsolet fonicznych Soundcraft z najwyższej serii Vi, zestawów głośnikowych typu line array oraz sieci Optocore, natomiast system nagłośnienia kinowego został zbudowany na bazie największego zestawu kinowego firmy JBL.


 

Za wykonanie systemu projekcji odpowiedzialna była firma Awaco, która dostarczyła projektor kinowy oraz ogromny, jak na polskie warunki, ekran o podstawie 14,1 m. Funkcje rozgłoszeniowe, komunikacyjne i interkomowe realizowane są dzięki procesorom dystrybucji sygnałów BSS Audio, wielokanałowym wzmacniaczom Crown oraz systemowi interkomowemu Clear-Com, któremu zaufały tak poważne instytucje jak np. telewizja BBC.

W obiekcie zainstalowano ponadto prawie tysiąc głośników systemu rozgłoszeniowego JBL Control, system zapisu archiwizacyjnego, systemy symultanicznego tłumaczenia i audiodeskrypcji, bazujące na urządzeniach AKG, oraz systemy video dostarczone przez firmę ProAudio AVT.Narodowe Forum Muzyki to obiekt, który wymagał absolutnie niestandardowego podejścia i indywidualnego pochylenia się nad każdym aspektem realizacji inwestycji. Projektanci i architekci zwracali szczególną uwagę na wszelkie wizualne aspekty naszej pracy.

Połączenie i pogodzenie funkcjonalności, wymogów akustycznych i walorów estetycznych to trudne wyzwanie, któremu wszyscy musieliśmy stawić czoła. 

Tutaj nic nie jest zwyczajne – każdy element projektu został dopracowany i przystosowany pod indywidualne potrzeby użytkownika, których spełnienie zawsze jest dla nas kwestią najważniejszą.

Niewątpliwie ta realizacja robi monstrualne wrażenie.

Realizacja: ESS Audio

ESS-2016-07-eon_one-234

Odwiedź nasze konto na YouTube!

ZAPRASZAMY 🙂

YT-logo-190

test DiGiCo S21

Polska premiera!

Meyer Sound LEOPARD

Meyer-Sound-Leopard-grono1

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic Opus 39S – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_Opus39S_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: superrnerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.4 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, estrady, teatry, konferencje
Reklama
Reklama
               
Reklama
Reklama