Reklama
Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Soundcraft Ui 16 – zdalnie sterowany rackowy cyfrowy mikser

Informacja, że Soundcraft wprowadza do oferty cyfrowe miksery rackowe, nikogo zbytnio nie zaskoczyła. To taki “trynd”. Pojawiały się “plotki i pomówienia”, że to konstrukcja odkupiona od innej firmy, nie słynącej zbytnio z wysokiej jakości toru audio… W branży wiadomym było jednak, że jak już Soundcraft coś robi, to …

Dynacord Vertical Array TS400 + PSD218 i PSE218 – aktywny kolumnowy system nagłośnieniowy

Kolumna? Dobra do nagłośnienia księdza w kościele. Ale czy tylko? Okazuje się, że od jakiegoś czasu nie tylko. W ostatnich latach pojawiło się sporo takich systemów. Ale spośród wertykalnych systemów liniowych jest tylko jeden poważny zawodnik, który może się pokusić o nagłośnienie nie tylko sali koncertowej czy klubu,…

DiGiCo S21 – kompaktowy 40-kanałowy cyfrowy mikser

DiGiCo S21 to nowej generacji kompaktowy cyfrowy mikser jednego z czołowych producentów na świecie. Nie dziw, że wzbudził ogromne zainteresowanie na całym świecie. Został już doceniony przez wiele redakcji na całym świecie – również przez naszą 😉 Oto wideo-test tej konsolety. Zapraszamy do zapoznania się z możliwoś…

Muse i ArrayProcessing na festiwalu Lollapalooza w Berlinie

realizacje

lolla_0Festiwal Lollapalooza przywędrował do Berlina zza oceanu i zdobył w Europie dobrą reputację wynikającą z jakości i programu festiwalu. Na scenie głównej występowali tacy artyści jak Macklemore & Ryan Lewis, Bastille czy Sam Smith. Gwiazdą programu był zespół Muse, który zagrał ostatniego wieczoru.

Właśnie ze względu na występ Muse, oczywistym wyborem był wybór systemu d&b audiotechnik jako frontowego systemu nagłośnieniowego” – mówi Silvio Koenig, Project Manager z firmy TSE AG. „Inwestowaliśmy już wcześniej w d&b, a na tej imprezie postanowiliśmy po raz pierwszy grać z użyciem technologii ArrayProcessing”.

System zaprojektowany przez TSE AG składał się z zestawów serii J na froncie, zestawów niskotonowych J-SUB i J-INFRA oraz linii opóźniających, składających się z zestawów z serii V i Y. „Odległość od sceny do najbardziej oddalonego punktu widowni wynosiła ponad 110 metrów” – kontynuuje Koenig. „Ze względu na to, że festiwal odbywa się na terenie starego lotniska, teren jest duży, płaski i betonowy. Pomiary potrzebne do zastosowania ArrayProcessingu były więc łatwe i szybkie. Pierwsze zetknięcie z technologią ArrayProcessing było dla nas intuicyjne, chociaż trzeba przyznać, że planowanie sceny zabiera więcej czasu. Dużo pomogli nam Michael Weiss i Sven Duske z d&b. Co więcej, otrzymane rezultaty pokazały, że warto było poświęcić więcej czasu na przygotowania. Nasi klienci oraz organizatorzy festiwalu byli bardzo zadowoleni”.

Lollapalooza-DE-2015-CREDIT-Doreen-Schwerin-02
 

Największym celem ArrayProcessingu jest umożliwienie inżynierom systemu wyrównania poziomu głośności i charakterystyki barwowej na terenie całej widowni. Dla Marca Carolana, realizatora FOH zespołu Muse, to było pierwsze zetknięcie się z najnowszą wersją oprogramowania ArrayCalc. „Oczywiście jako regularny użytkownik systemów d&b, znałem możliwości ArrayProcessingu, jednak na Lollapalooza po raz pierwszy miałem okazję doświadczyć tej technologii w realnym świecie. Z zadowoleniem mogę powiedzieć, że to świetna technologia. Byłem pod wrażeniem muzycznych detali, które mogłem usłyszeć na stanowisku FOH, oddalonym od sceny o 60 metrów. Nie miałem co prawda okazji przejść się po całym terenie widowni, ale mój techniczny, Eddie O’Brien przeszedł się po widowni i był pod wielkim wrażeniem”. Carolan ujawnił też, że będzie stosował ArrayProcessing podczas trasy Muse.

Lollapalooza-DE-2015-CREDIT-Doreen-Schwerin-03
 

To była dla nas udana pierwsza próba”, podsumowuje Koenig. „ArrayProcessing to ważne ulepszenie standardów i jakości dźwięku, który dostarczamy naszym klientom”.

Dystrybutor: Konsbud Audio



Lollapalooza-DE-2015-CREDIT-Doreen-Schwerin-04

AKG MikroLite

ESS-2016-01-190-akg_microlite_baner

Allen&Heath; dLive!

Allen&Heath dLive

AllenHeath-dLive-inser-190t

Odwiedź nasze konto na YouTube!

ZAPRASZAMY 🙂

YT-logo-190

test DiGiCo S21

Polska premiera!

Meyer Sound LEOPARD

Meyer-Sound-Leopard-grono1

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic Opus 69 – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_Opus49_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy o świetnej relacji cena-jakość.

  • charakterystyka: superrnerka
  • pasmo przenoszenia: 35 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.5 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, estrady, teatry, konferencje

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 
Reklama

Logowanie

Zaloguj
               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama