Najnowsze testy![]() Soundcraft Ui 16 – zdalnie sterowany rackowy cyfrowy mikserInformacja, że Soundcraft wprowadza do oferty cyfrowe miksery rackowe, nikogo zbytnio nie zaskoczyła. To taki “trynd”. Pojawiały się “plotki i pomówienia”, że to konstrukcja odkupiona od innej firmy, nie słynącej zbytnio z wysokiej jakości toru audio… W branży wiadomym było jednak, że jak już Soundcraft coś robi, to … ![]() Dynacord Vertical Array TS400 + PSD218 i PSE218 – aktywny kolumnowy system nagłośnieniowyKolumna? Dobra do nagłośnienia księdza w kościele. Ale czy tylko? Okazuje się, że od jakiegoś czasu nie tylko. W ostatnich latach pojawiło się sporo takich systemów. Ale spośród wertykalnych systemów liniowych jest tylko jeden poważny zawodnik, który może się pokusić o nagłośnienie nie tylko sali koncertowej czy klubu,… ![]() DiGiCo S21 – kompaktowy 40-kanałowy cyfrowy mikserDiGiCo S21 to nowej generacji kompaktowy cyfrowy mikser jednego z czołowych producentów na świecie. Nie dziw, że wzbudził ogromne zainteresowanie na całym świecie. Został już doceniony przez wiele redakcji na całym świecie – również przez naszą 😉 Oto wideo-test tej konsolety. Zapraszamy do zapoznania się z możliwoś… Muse i ArrayProcessing na festiwalu Lollapalooza w Berlinie18.02.2016 realizacje
„Właśnie ze względu na występ Muse, oczywistym wyborem był wybór systemu d&b audiotechnik jako frontowego systemu nagłośnieniowego” – mówi Silvio Koenig, Project Manager z firmy TSE AG. „Inwestowaliśmy już wcześniej w d&b, a na tej imprezie postanowiliśmy po raz pierwszy grać z użyciem technologii ArrayProcessing”. System zaprojektowany przez TSE AG składał się z zestawów serii J na froncie, zestawów niskotonowych J-SUB i J-INFRA oraz linii opóźniających, składających się z zestawów z serii V i Y. „Odległość od sceny do najbardziej oddalonego punktu widowni wynosiła ponad 110 metrów” – kontynuuje Koenig. „Ze względu na to, że festiwal odbywa się na terenie starego lotniska, teren jest duży, płaski i betonowy. Pomiary potrzebne do zastosowania ArrayProcessingu były więc łatwe i szybkie. Pierwsze zetknięcie z technologią ArrayProcessing było dla nas intuicyjne, chociaż trzeba przyznać, że planowanie sceny zabiera więcej czasu. Dużo pomogli nam Michael Weiss i Sven Duske z d&b. Co więcej, otrzymane rezultaty pokazały, że warto było poświęcić więcej czasu na przygotowania. Nasi klienci oraz organizatorzy festiwalu byli bardzo zadowoleni”. Największym celem ArrayProcessingu jest umożliwienie inżynierom systemu wyrównania poziomu głośności i charakterystyki barwowej na terenie całej widowni. Dla Marca Carolana, realizatora FOH zespołu Muse, to było pierwsze zetknięcie się z najnowszą wersją oprogramowania ArrayCalc. „Oczywiście jako regularny użytkownik systemów d&b, znałem możliwości ArrayProcessingu, jednak na Lollapalooza po raz pierwszy miałem okazję doświadczyć tej technologii w realnym świecie. Z zadowoleniem mogę powiedzieć, że to świetna technologia. Byłem pod wrażeniem muzycznych detali, które mogłem usłyszeć na stanowisku FOH, oddalonym od sceny o 60 metrów. Nie miałem co prawda okazji przejść się po całym terenie widowni, ale mój techniczny, Eddie O’Brien przeszedł się po widowni i był pod wielkim wrażeniem”. Carolan ujawnił też, że będzie stosował ArrayProcessing podczas trasy Muse. „To była dla nas udana pierwsza próba”, podsumowuje Koenig. „ArrayProcessing to ważne ulepszenie standardów i jakości dźwięku, który dostarczamy naszym klientom”. Dystrybutor: Konsbud Audio
|
AKG MikroLite![]() Posłuchaj mikrofonu…
multitest mikrofonów
Najnowsze testy
|
TOP AKTUALNOŚCI
Popularne testy on-line
NAPISZ DO NAS! Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test. |