Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

Mackie THUMP 12, THUMP 15, THUMP 18S już dostępne

aktywne zestawy głośnikowe

thump_0

Dobra wiadomość – kolumny aktywne Mackie THUMP 12 i THUMP 15, które zastąpiły popularną serię budżetowych kolumn z serii TH są już dostępne w Polsce. 

Seria TH była ceniona wśród zestawów nagłosnieniowych za nie duże pieniądze. Mackie przedstawił i wypuścił “lifting” tej serii z nazwą THUMP. Informowaliśmy już o tym jakiś czas temu, a teraz spieszymy z wieścią, iz są już dostępne w Polsce.

Ku przypomnieniu – na serię THUMP składają się dwie kolumny THUMP 12 i THUMP 15 oraz subwoofer THUMP 18S.

thump_1
 

 

Gwarantują wzmacniacze klasy D + AB 1000W w szczycie dla kolumn z 12” i 15” głośnikiem oraz 1200W w przypadku subwoofera Thump 18S. Głośnik wysokotonowy – kompresowany 1.4” z tytanową membraną. Pasmo  57 Hz – 20 kHz (-3dB) jeżeli chodzi o Thump12 oraz 39 Hz – 20 kHz (-3dB) w przypadku Thump15. Pokrycie w przypadku głośników wynosi 90×60, Maksymalne SPL 125 dB lub 126 dB na 1m.

thump_4

 

 

Do tego posiadają crossowanie na 3 kHz 24dB/okt, przetworniki są dopasowane czasowo no i jest układ zabezpieczający i limiter. Do tego 3-pasmowe EQ z przestrajanym środkiem, wejście Mic/line, szerokie możliwości montażu, włącznie ze statywem, oraz możliwość użytkowania jako monitor. Ważą 13.2kg (Thump12) oraz 15.1kg (Thump15).

thump_2
 

 

Subwoofer z kolei jest potężniejszy i waży 37,2k. Został wykonany z drewna i na wyposazeniu znajduje się 18” głośnik z ferrytowym magnesem. Crossover można ustawić na 140Hz (drugiego rzędu HP, 6-tego rzędu LP). Użytkownik może zmienić poziom, polaryzację i korzystać z podwójnych wejść XLR, podwójnych wyjść po filtrze HP i podwójnych wyjść z pełnym pasmem. Producent dorzuca również gniazdo na sztycę. Pasmo 40 Hz – 120 Hz (-3dB) lub 30 Hz – 132 Hz (-10dB).

Więcej informacji na oficjalnej stronie producenta.

Dystrybutor : Music Info 


thump_3

Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

Shure Beta58 – mikrofon dynamiczny

Shure_Beta58_calyProfesjonalny dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: supernerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.8 mV/Pa
  • aplikacje: wokal, estrada, teatry, konferencje, uniwersalny

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama