Najnowsze testySontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokaluŚwiat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar… RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowyModa na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J… Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSPPresonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study… Stagetec Polaris Evolution nowy produkcyjny, cyfrowy system sterowania31.03.2014 inne
System POLARIS zapewnia unikalny, modułowy, sprzętowy interfejs użytkownika z podwójnymi współosiowymi enkoderami, zmotoryzowanymi tłumikami ‘Penn & Giles’ oraz dopasowanymi i zmotoryzowanymi dotykowymi ekranami. Uzupełnieniem interfejsu użytkownika POLARIS mogą być urządzenia oparte na systemach iOS oraz Android, które w bardzo prosty sposób integrują się ze środowiskiem sieciowym POLARIS.
Powyższe rozwiązania są połączone za pomocą jednej z najbardziej uznanych na rynku cyfrowych sieci dystrybucji sygnałów audio STAGETEC NEXUS. NEXUS dostarcza bogactwa opcji wejściowo-wyjściowych oraz przesyłu, podobnie jak zaawansowane przetworniki AC i CA. W przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań, gdzie ilość warstw jest ograniczona, technologia POLARIS wyznacza nową jakość wśród cyfrowych konsolet produkcyjnych. Każda z nich może posiadać nieograniczoną ilość warstw intuicyjnie oznaczonych tagami, a nie tylko liczbami. Ponadto wszystkie oznaczenia można zapisać i wykorzystać w innych projektach. Podczas tworzenia nowego projektu można pominąć wiele powtarzających się czynności. Przykładowo przy wczytaniu kanału poprzednio oznaczonego jako główny wokal, przywołane zostaną ustawienia parametrów takich jak filtry dolnoprzepustowe, ustawiania kompresora, pogłosu itp.
Przekierowanie, przypisywanie, kopiowanie i ustawianie parametrów jest błyskawiczne, dzięki dotykowym ekranom. Tylko niezbędne dla danej operacji ustawienia są wczytywane. Wszystkie funkcje kontroli i przetwarzania w systemie POLARIS są traktowane jako wtyczki, co daje niesamowitą elastyczność. Ponadto pozwala na dopasowanie interfejsu użytkownika według własnych preferencji. Dzięki zastosowanej platformie programistycznej zajmuje to bardzo mało czasu.
Podczas procesu projektowania systemu POLARIS skupiono się również na implementacji rozwiązań dla zastosowań teatralnych i transmisyjnych. Kompletna automatyka teatralna oraz funkcje transmisyjne takie jak odejmowanie miksu, miksowanie wielokanałowe, automiks są obecnie w fazie opracowywania. Dystrybutor: Konsbud Audio
Tagi: Stagetec Polaris Evolution, system zarządzania DSP, połączenie DSP z konsoletą, konsoleta produkcyjna
|
Polecany test w portalu E-MUZYK.plBlue Microphones enCORE 200
profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenęPosłuchaj mikrofonu…
multitest mikrofonów
Tematy pokrewneNajnowsze testy
|
TOP AKTUALNOŚCI
Popularne testy on-line
NAPISZ DO NAS! Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test. |

Nowy system POLARIS zrewolucjonizował cyfrowe miksowanie oferując kompletnie nową koncepcję przetwarzania DSP oraz dotykowego interfejsu.
W porównaniu do istniejących produkcyjnych cyfrowych systemów sterowania, POLARIS proponuje nową koncepcję połączenia dedykowanego DSP z konsoletą, oferując unikalny ekosystem dostarczający elastyczności i skalowalności.






Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…
Profesjonalny dynamiczny mikrofon wokalowy.
Wreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu
mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie
zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej
przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

