Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

JBL Professional 3 oraz 7 Series podczas sesji eliminacyjnych do GRAMMY Awards

zestawy nagłośnieniowe

JBL_7Series_0Jako organizacja stojąca za GRAMMY Awards, Recording Academy już od ponad 50 lat uhonorowuje szczególne osiągnięcia w dziedzinie fonografii. W ramach przygotowań do 57 edycji Akademia wyposażyła pomieszczenia odsłuchowe w studyjne monitory JBL Professional 3 oraz nowe 7 Series, które posłużyły do odsłuchu podczas sesji eliminacyjnych.

Monitory zostały wykorzystane do zaprezentowania różnorodnych materiałów, od rocka, poprzez klasykę i jazz, po filmowe ścieżki dźwiękowe, przy czym w każdym przypadku wymagane były dokładność reprodukcji brzmienia, szeroki zakres dynamiki i szczegółowość obrazowania. System odsłuchowy miał jednocześnie gwarantować przyjemność ze słuchania przez długi czas, bez wywoływania uczucia zmęczenia u słuchających.

Innowacyjna technologia akustyczna, pierwotnie opracowana dla flagowego monitora referencyjnego JBL M2, czyli falowód Image Control, w monitorach serii 3 i 7 odpowiada za szczegółowe odwzorowanie obrazu dźwiękowego i neutralność odpowiedzi częstotliwościowej. Przekłada się to na dokładną prezentację i odczucia przez wszystkich słuchaczy w pokoju. „Falowód Image Control Waveguide odgrywa dużą rolę w uzyskaniu precyzji brzmieniowej i zapewnieniu właściwych doznań słuchowych w każdym środowisku odsłuchowym” powiedział Peter Chaikin, JBL Professional Sr. Recording and Broadcast Marketing.

JBL_7Series_1
 

Skonfigurowanie systemu odtwarzania dźwięku przestrzennego w sali konferencyjnej o wymiarach 16,5 x 9 metrów było szczególnie trudne. Zastosowano tu siedem nowych monitorów referencyjnych JBL 708i Master Reference w konfiguracji 7.1, zasilanych przez jeden wzmacniacz Crown DCi 8300 i indywidualnie dostrojonych do odpowiedzi pomieszczenia przy użyciu procesora BSS Soundweb London BLU-800. Z uwagi na bardzo szeroki zakres częstotliwości – od 35 Hz do 34 kHz – przetwarzanych przez monitory 708i zrezygnowano z użycia systemu zarządzania basem.

Za odtwarzanie efektów niskoczęstotliwościowych z kanału LFE odpowiadały dwa 12-calowe aktywne subwoofery Studio LSR6312SP. Na potrzeby odsłuchu materiałów w wielokanałowych formatach wysokiej rozdzielczości z Blu-Ray, DVD i SACD wykorzystano natomiast procesor dźwięku przestrzennego JBL Synthesis SDP45.

Dystrybutor: ESS Audio
Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

Shure Beta58 – mikrofon dynamiczny

Shure_Beta58_calyProfesjonalny dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: supernerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.8 mV/Pa
  • aplikacje: wokal, estrada, teatry, konferencje, uniwersalny

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama