Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

Sontronics DM-1B – pojemnościowy mikrofon do stopy i instrumentów basowych

Na rynku jest sporo mikrofonów dedykowanych do instrumentów basowych, w tym przede wszystkim do ujęć centralki. Czyli do stopy 🙂 Jednak niewiele jest mikrofonów pojemnościowych, które są w stanie wytrwać więcej jak jeden koncert w tak nieprzyjaznym środowisku, jak bęben basowy. Do testów dostaliśmy właśnie takiego gi…

JBL EON 615 – aktywne zestawy głośnikowe w obudowie z tworzywa sztucznego

To JBL ustanowił nowy standard w świecie przenośnych systemów PA tworząc serię EON. Nigdy wcześniej zestawy głośnikowe w obudowach z tworzywa sztucznego nie zdobyły tak wielkiej popularności na całym świecie. I nigdy później, bo JBL EON to nadal jeden z liderów tej kategorii. Dlatego pojawienie się nowej serii JBL EON …

Sennheiser LSP 500 PRO – zintegrowany, bezprzewodowy profesjonalny system audio

zestawy nagłośnieniowe

senn_0Sennheiser LSP 500 PRO to zintegrowany, bezprzewodowy profesjonalny system audio, zapewniający konfigurację w mgnieniu oka oraz intuicyjną i wygodną obsługę za pomocą iPada.

Gdy naszym zadaniem jest zapewnienie publiczności profesjonalnego dźwięku, często rozważamy ten problem w kontekście określonych czynników. Dane techniczne, liczebność audytorium, zabudowa przestrzenna oraz co nie mniej ważne czas oraz dostępny budżet wymagają szczegółowego planowania w przypadku każdego obiektu. Pomimo naszych wcześniejszych przygotowań, praktycznie zawsze występują nieprzewidziane problemy, które wymagają natychmiastowego rozwiązania. A gdy impreza jest w toku, twoim obowiązkiem jest zapewnienie nieskazitelnego dźwięku. Różne źródła sygnału wejściowego oraz stale zmieniające się warunki wymagają twojej ciągłej uwagi. Zazwyczaj jesteś przykuty do miksera i masz jedno zadanie – kontrolować miks sygnałów i dbać o to, aby widowisko przebiegało prawidłowo. Nie odbywa się to bez wielu kompromisów.

senn_1
 

Sennheiser obecnie oferuje zintegrowany system PA, jakiego jeszcze nie było na rynku. LSP 500 PRO to przełom w koncepcji nagłaśniania: wyobraźmy sobie taką konfigurację systemu, w której wszystko działa ze sobą bez problemów. Wyobraźmy sobie całą imprezę ze zdalną kontrolą – od wstępu do zakończenia.

PRO LSP 500 PRO zapewnia konfigurację w mgnieniu oka oraz intuicyjną i wygodną obsługę za pomocą iPada.

senn_2

Trochę danych o LSP 500 Pro :


– Każda kolumna posiada zaawansowany interfejs użytkownika,

– Pokrętła Jog oraz wyświetlacz OLED o wysokim kontraście zapewniają intuicyjną obsługę i kontrolę nad pracą kolumny,

– Konstrukcja akustyczna: dwudrożna, obudowa zamknięta,

– Przetworniki: 8″ przetwornik niskotonowy, 3/4″ ciśnieniowy przetwornik wysokotonowy, zwrotnica pasywna,

– Poziom ciśnienia akustycznego: 110 dB SPL (10% THD, otwarta przestrzeń),

– Charakterystyka częstotliwościowa: 65 Hz – 18 kHz (-10 dB),

– Kąt rozproszenia dźwięku: 80º × 60º (-6 dB) (poziom × pion),

– Sieciowe napięcie zasilające: 100 do 240 V~, 50-60 Hz Akumulator: 2× litowo-jonowy 14,4 V / 4,4 Ah,

– Przybliżony czas pracy: ok. 6 godzin dla mowy (ok. 3 godziny dla jednego akumulatora),

– Czas ładowania: ok. 5 godzin (ok. 2,5 godziny dla jednego akumulatora),

– Temperatura pracy: 0º-50º C,

– Wzmacniacz: Klasa D Moc wyjściowa: 55 W ciągła; 120 W w szczycie,

– Korektor barwy: semi-parametryczny, 3-pasmowy,

– Wymiary S×W×G: 290 × 550 × 320 mm,

– Materiał obudowy: sklejka klejona poprzecznie z powłoką z poliuretanu,

– Gniazdo statywu: 36 mm (1,42″), Regulacja kąta pochylenia +/- 13,5º w krokach co 4,5º,

– Masa: około 13,6 kg bez odbiorników bezprzewodowych,

– Kolor: czarny.

senn_3 

 

Przykładowe scenariusze konfiguracji :

Przykład konfiguracji 1:

Dwa wejścia mikrofonów bezprzewodowych oraz jedno wejście Bluetooth dla DJ-a. Wszystkie sygnały wejściowe są miksowane w kolumnie 1 i bezprzewodowo przesyłane do kolumn głośnikowych 2 do 4. Wszystkie kolumny głośnikowe LSP 500 PRO pracują w tej samej sieci – za pośrednictwem iPada możemy kontrolować pracę pojedynczej kolumny, grupy kolumn lub też całego systemu.

Przykład konfiguracji 2:

Mały zestaw z dodatkowym subwooferem zapewniającym większą obecność dolnego pasma. Sygnały z dwóch mikrofonów bezprzewodowych oraz jednego odtwarzacza Bluetooth plików z muzyką są miksowane w kolumnie głośnikowej 1. W celu rozszerzenia charakterystyki częstotliwościowej w dolnym zakresie złącze LINK OUT kolumny głośnikowej 1 przekazuje sygnał audio do opcjonalnego subwoofera.

Przykład konfiguracji 3:

System przeznaczony do konwersacji i z pracą w trybie stereo: Również w tym przypadku sygnały z dwóch mikrofonów bezprzewodowych ew 500 oraz muzyka z odtwarzacza Bluetooth są miksowane w kolumnie głośnikowej 1. Muzyka jest rozdzielona na kanały stereo – wyjście LINK OUT kolumny głośnikowej 1 przekazuje sygnał prawego kanału trybu stereo do wejścia LINK IN kolumny głośnikowej 2.

Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

Dystrybutor: Aplauz
Reklama
JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic Opus 69 – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_Opus49_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy o świetnej relacji cena-jakość.

  • charakterystyka: superrnerka
  • pasmo przenoszenia: 35 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.5 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, estrady, teatry, konferencje

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama