Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

RCF System 2000 oraz System 4000 – Systemy bezprzewodowe pracujące w paśmie UHF

mikrofony bezprzewodowe

System4000_0RCF posiada bogatą ofertę sprzętową, a w niej znajdują się m.in. systemy bezprzewodowe pracujące w paśmie UHF, czyli System 4000 oraz System 2000.

System 4000

 

System 4000 bazuje na odbiorniku RX 4016. To Odbiornik dwu antenowy z systemem diversity, wybierający najsilniejszy sygnał z jednej z dwóch anten o podwyższonej skuteczności. Do wyboru częstotliwości nośnej są 144 kanały podzielone na 12 dwunasto kanałowych grup. Duża separacja pomiędzy kanałami pozwala na jednoczesną pracę do 16 systemów bezprzewodowych. Wbudowany wyświetlacz pokazuje niezbędne informacje jak: częstotliwość, poziom sygnału audio, poziom sygnału radiowego, wyciszenie oraz stan baterii nadajnika, co pozwala na skuteczny monitoring stanu systemu bezprzewodowego zarówno na scenie jak i w instalacji stałej.

System4000_1

System jest dostępy w wariancie z kardioidalnym dynamicznym mikrofonem do ręki (RCF TC 4016), lub nadajnikiem kieszonkowym z mikrofonem krawatowym (RCF PX 4116). W obu wariantach nadajniki posiadają regulację mocy 1 – 3 – 10 mW, co pomaga w dostosowaniu poziomu sygnału radiowego do danego miejsca, a obniżenie mocy zmniejsza pobór prądu, co bezpośrednio ma wpływ na żywotność baterii

 

 

System 2000

 

System 2000 to system dla mniej wymagających użytkowników. Posiada mniej skomplikowaną obsługę przy zachowaniu równie dobrego toru radiowego jak system 4000. Wystarczy wybrać przełącznikiem wielopozycyjnym jeden z 16 kanałów na którym ma pracować system, oraz ewentualnie zrobić korektę poziomu szumów Squelch.

System 2000 jest dostępy w wariancie z kardioidalnym dynamicznym mikrofonem do ręki (RCF TX 2006), lub nadajnikiem kieszonkowym z mikrofonem krawatowym (RCF PX 2106). W obu wariantach nadajniki posiadają moc 10 mW.


System2000_1

Systemy te idealnie wpasowują się w sale konferencyjne gdzie często obsługują je osoby nie związane z elektroakustyką.

Po więcej szczegółów zapraszamy na stronę internetową dystrybutora.

Dystrybutor: Arcade Audio
Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

Neumann KSM104 – mikrofon pojemnościowy

Neumann_KSM104_calyProfesjonalny pojemnościowy mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: rnerka
  • pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz
  • czułość: 4.5 mV/Pa
  • aplikacje: wokal, teatr, profesjonalne sceny

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama