Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

Soundcraft Vi3000 – nowy 96-kanałowy kompaktowy cyfrowy mikser live stand alone

miksery cyfrowe

Soundcraft_Vi3000_news_0Koncepcja nowego cyfrowego stołu Soundcrafta jest bardzo interesująca. To deska stand alone mająca na pokładzie engine przetwarzania DSP Spider Core opracowany przez firmę STUDER. Co ta technologia daje?

 

Soundcraft_Vi3000_news_1

Marki STUDER nie trzeba przedstawiać – to absolutnie topowe rozwiązania dźwiękowe. Engine Drive Core opracowany przez STUDERa ma wielokrotnie większy potencjał i moc obliczeniową, niż karty DSP Soundcrafta poprzedniej generacji, stosowane w mikserach serii Vi. Przekłada się to na o wiele szybsze „wstawanie” stołu. Dzięki rozdzieleniu środowiska przetwarzania audio i sterowania, nawet podczas restartu konsolety dźwięk jest nadal przetwarzany. Niech przemówią same liczby… Kompaktowa konsoleta cyfrowa Soundcraft Vi3000 może miksować 96 kanałów wejściowych do 24 monofonicznych bądź stereofonicznych szyn AUX BUS oraz do sumy LCR. Złącza analogowe IN/OUT wbudowane w mikser można sobie konfigurować dowolnie: 48/16, 32/16, 16/16, 16/32 albo 16/48. Świetną informacją jest, że w Vi3000 są montowane nowe udoskonalone preampy mikrofonowe STUDER HQ Mic Preamp. Do tego w standardzie mamy 4 cyfrowe wyjścia stereo AES/EBU, a dzięki standardowemu wyposażeniu w MADI zyskujemy dodatkowe możliwości podłączenia 64 kanałów IN i 64 kanałów OUT, a do dyspozycji są jeszcze 64 kanały DANTE… Jest jeszcze MADI dedykowane do podłączenia z procesorem Soundcraft Realtime Rack pozwalającym wykorzystać w stole wtyczki Universal Audio w technologii UAD. To w standardzie. Soundcraft Vi3000 jest wyposażony również w dwa sloty opcjonalnych kart. Wybór jest szeroki i absolutnie profesjonalny:

  • MADI,
  • DANTE,
  • ETHERSOUND,
  • ADAT,
  • 3G SDI (!),
  • DOLBY E,
  • A-NET,
  • Cobranet,
  • BLU LINK,
  • ROCK NET,
  • AES/EBU.

Soundcraft_Vi3000_news_3

Soundcraft Vi3000 oferuje zmiennoprzecinkowe przetwarzanie 40-bitowe. W tym środowisku pracują algorytmy STUDER, BSS, Lexicon i dbx.

Soundcraft_Vi3000_news_4

Środowisko kontroli zostało względem serii Vi2/4/6 udoskonalone. Mamy nowy interfejs graficzny 3D-Vistonics na większych i nowszych ekranach dotykowych, nadal mamy technologię podświetlanych tłumików Faderglow.

Soundcraft_Vi3000_news_5

Więcej szczegółów wkrótce.

 

Dystrybutor: ESS Audio

Soundcraft_Vi3000_news_2

Soundcraft_Vi3000_news_7

Soundcraft_Vi3000_news_8

 

TAGI: Soundcraft Vi3000 cena, kompaktowy 96 kanałowy mikser cyfrowy live, szybki cyfrowy stół, jaki 96-kanałowy mikser cyfrowy wybrać?, duży cyfrowy mikser z DANTE i MADI, STUDER SpiderCore DSP

Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

Shure Beta58 – mikrofon dynamiczny

Shure_Beta58_calyProfesjonalny dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: supernerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.8 mV/Pa
  • aplikacje: wokal, estrada, teatry, konferencje, uniwersalny

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama