Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 – dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar…

RCF EVOX 5 – aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość – RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 – dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J…

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI – aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach – w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study…

MiPRO MI-909 – cyfrowy bezprzewodowy system monitoringu osobistego IEM nominowany do TEC Award

bezprzewodowe systemy IEM

MiPro_MI-909T_0MiPRO od lat należy do liderów technologii bezprzewodowego przesyłania dźwięku. Najnowszy cyfrowy system IEM MI-909 został doceniony nominacją do prestiżowej nagrody TEC Award.
 

 
 


Nominacje do tej nagrody są szczególnie wartościowe, gdyż są przyznawane przez środowisko inżynierów i konstruktorów sprzętu. Fakt znalezienia się pośród nominowanych konstrukcji wiele znaczy. Co jest szczególnego w najnowszym systemie MiPRO MI-909?
MiPro_MI-909T_1

Najważniejsze parametry to stabilność transmisji (odchylenie od nośnej to zaledwie +/-0.005%!!!) oraz doskonałe parametry jakościowe transmitowanego dźwięku. Cyfrowa transmisja dźwięku jest szyfrowana, co uodparnia na ewentualne zakłócenia pochodzące choćby z sieci komórkowych. Wartościowym uzupełnieniem jest system wyszukiwania wolnych od zakłóceń częstotliwości nośnych o nazwie ACT, dzięki czemu system może z powodzeniem pracować w dużych konfiguracjach czy to scenicznych, czy instalacyjnych. Ciekawostką jest wykorzystanie nie tylko grup kanałów od 1 do 16. ale również definiowanych przez użytkownika kanałów z grupy 18… Ciekawe, czy to jest w naszym kraju dozwolone 🙂
MiPro_MI-909R_1

Ostęp sygnału od szumu odbiornika MI-909R sięga 95 dBA (sygnał ważony-A). Separacja kanałów to również 95dB. Mocną stroną jest dynamika toru audio. Urządzenie jest w stanie przyjąć sygnał o poziomie +26 dBU max SPL. Dynamika przetworników pozwala przenieść 112 dB. Odbiornik MI-909R ma wzmacniacze słuchawkowe o mocy 120 mW @16 Ohm o zniekształceniach rzędu 0.1% @1 kHz. Na zestawie akumulatorków bądź baterii AA może pracować 8 godzin. Wkrótce w naszym portalu pojawi się test tego systemu. Zapraszamy! Więcej informacji na stronie producenta.


Dystrybutor: Music Info

 
TAGI: polecany system IEM, dobry cyfrowy system monitoringu osobistego, bezprzewodowy system monitorowy, MiPRO MI-909 test, cyfrowy system IEM czy analogowy?, czy warto kupić cyfrowy system monitoringu IEM?

Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 – nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie – Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało… Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było…

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic Opus 29S – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_Opus29S_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: superrnerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.4 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, estrady, teatry, konferencje

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama