Najnowsze testyd&b; audiotechnik V7P + V-GSUB + D80 – pasywne zestawy szerokopasmowe point-source, subbas kardioidalny i 4-kanałowa końcówka mocy z DSP z filtrami FIRTo bardzo niepolitycznie rozpoczynać test w ten sposób – pochwałami. Ale co tam… Rzadko zdarza się testować z tej klasy sprzęt. A tym razem udało się to dzięki setowi nagłośnieniowemu d&b audiotechnik składającego się z pary szerokopasmowych zestawów V7P oraz czterech kardioidalnych subbasów V-GSUB uzupełnionych … JBL EON ONE – lekki przenośny wertykalny system liniowyNo i stało się 🙂 JBL dołączył do oferty wertykalny system liniowy. Jednak już podczas targów Prolight+Sound we Frankfurcie w tym roku mogliśmy się przekonać, że to nietuzinkowy system. Czym się wyróżnia? Radek Barczak, Jarek Mierzejewski, Wiola Kaźmierczak Prodipe Lanen M-85 Lanen i TT1 Lanen – budżetowe mikrofony do wokaluNiewielu nowym producentom udaje się zdobyć od początku uznanie w naszej branży. Ale francuska firma Prodipe jest jednym z wyjątków. Swego czasu pozytywnie zaskoczył nas mikrofon wstęgowy tego producenta. W trakcie dopiero co zakończonego sezonu letniego przetestowaliśmy dwa modele mikrofonów dynamicznych – M-85 i TT-1… d&b audiotechnik na trasie Coldplay12.09.2016 realizacje
Systemy, które na trasę Coldplay dostarczają firmy Wigwam i Firehouse, złożone są z gron oraz subwooferów z serii J. Podczas koncertów stosowany jest też ArrayProcessing. Pierwszy koncert trasy odbył się na stadionie MetLife w New Jersey. Inżynier systemu, Tony Smith, mówi, że zarząd stadionu po koncercie był bardzo zadowolony, ponieważ chyba po raz pierwszy w historii nie otrzymali uwag krytycznych dotyczących nagłośnienia. Projekt nagłośnienia składa się z komponentów serii J d&b audiotechnik: gron głównych, podwieszanych J-SUBów, outfilli i kolejnych gron, pokrywających strefy na bok od sceny, a nawet lekko za nią. Przed sceną ustawiony jest array basowy, składający się z J-SUBów i J-INFRA. Dodatkowo, ustawiane są 4 wieże opóźniające. Dan Green – realizator FOH zespołu, to doświadczony specjalista, znany w branży z tworzenia świetnych miksów. Jednak to od konfiguracji systemu i jego implementacji zależy, czy każdy słuchacz będzie mógł usłyszeć miks Greena w tej samej postaci. Różnice między konstrukcjami stadionów w Europie i Stanach Zjednoczonych, wymagały dodatkowej pracy inżynierów nad dostosowywaniem projektu do zastanych warunków. Nieocenioną rolę odegrała technologia ArrayProcessing, pozwalająca na uzyskanie równowagi tonalnej i ograniczenie spadków SPL w krytycznych miejscach. „Kiedy zmierzyliśmy poziomy SPL na stadionie MetLife po zastosowaniu opóźnień i lekkiej korekcji, okazało się, że różnica pomiędzy poziomem SPL przed sceną, a miejscami krytycznymi, trudnymi do pokrycia, wyniosła -5 dB. Na siedzeniach położonych najwyżej, spadek wyniósł -3 dB. Doszliśmy do wniosku, że to bardzo dobry wynik w przypadku tak trudnego miejsca. Taki wynik udało się uzyskać dzięki d&b i technologii ArrayProcessing” – mówi Smith. Dystrybutor: Konsbud Audio
|
![]() Realizacje 2016CODA Audio ViRAY w Operze Krakowskiejpodczas Jubileuszowego Koncertu z okazji 60-lecia Piwnicy Pod Baranamimultitest mikrofonów
Najnowsze testy
Posłuchaj mikrofonu…
Tematy pokrewne |
TOP AKTUALNOŚCIPopularne testy on-line
NAPISZ DO NAS! Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test. |