Reklama
Reklama

Najnowsze testy

d&b; audiotechnik V7P + V-GSUB + D80 – pasywne zestawy szerokopasmowe point-source, subbas kardioidalny i 4-kanałowa końcówka mocy z DSP z filtrami FIR

To bardzo niepolitycznie rozpoczynać test w ten sposób – pochwałami. Ale co tam… Rzadko zdarza się testować z tej klasy sprzęt. A tym razem udało się to dzięki setowi nagłośnieniowemu d&b audiotechnik składającego się z pary szerokopasmowych zestawów V7P oraz czterech kardioidalnych subbasów V-GSUB uzupełnionych …

JBL EON ONE – lekki przenośny wertykalny system liniowy

No i stało się 🙂 JBL dołączył do oferty wertykalny system liniowy. Jednak już podczas targów Prolight+Sound we Frankfurcie w tym roku mogliśmy się przekonać, że to nietuzinkowy system. Czym się wyróżnia? Radek Barczak, Jarek Mierzejewski, Wiola Kaźmierczak

Prodipe Lanen M-85 Lanen i TT1 Lanen – budżetowe mikrofony do wokalu

Niewielu nowym producentom udaje się zdobyć od początku uznanie w naszej branży. Ale francuska firma Prodipe jest jednym z wyjątków. Swego czasu pozytywnie zaskoczył nas mikrofon wstęgowy tego producenta. W trakcie dopiero co zakończonego sezonu letniego przetestowaliśmy dwa modele mikrofonów dynamicznych – M-85 i TT-1…

d&b audiotechnik na trasie Coldplay

realizacje

coldplay_0Systemy z serii J od d&b audiotechnik oraz ArrayProcessing na trasie Coldplay.

Systemy, które na trasę Coldplay dostarczają firmy Wigwam i Firehouse, złożone są z gron oraz subwooferów z serii J. Podczas koncertów stosowany jest też ArrayProcessing.

Pierwszy koncert trasy odbył się na stadionie MetLife w New Jersey. Inżynier systemu, Tony Smith, mówi, że zarząd stadionu po koncercie był bardzo zadowolony, ponieważ chyba po raz pierwszy w historii nie otrzymali uwag krytycznych dotyczących nagłośnienia. Projekt nagłośnienia składa się z komponentów serii J d&b audiotechnik: gron głównych, podwieszanych J-SUBów, outfilli i kolejnych gron, pokrywających strefy na bok od sceny, a nawet lekko za nią. Przed sceną ustawiony jest array basowy, składający się z J-SUBów i J-INFRA. Dodatkowo, ustawiane są 4 wieże opóźniające.



Dan Green – realizator FOH zespołu, to doświadczony specjalista, znany w branży z tworzenia świetnych miksów. Jednak to od konfiguracji systemu i jego implementacji zależy, czy każdy słuchacz będzie mógł usłyszeć miks Greena w tej samej postaci. Różnice między konstrukcjami stadionów w Europie i Stanach Zjednoczonych, wymagały dodatkowej pracy inżynierów nad dostosowywaniem projektu do zastanych warunków. Nieocenioną rolę odegrała technologia ArrayProcessing, pozwalająca na uzyskanie równowagi tonalnej i ograniczenie spadków SPL w krytycznych miejscach. „Kiedy zmierzyliśmy poziomy SPL na stadionie MetLife po zastosowaniu opóźnień i lekkiej korekcji, okazało się, że różnica pomiędzy poziomem SPL przed sceną, a miejscami krytycznymi, trudnymi do pokrycia, wyniosła -5 dB. Na siedzeniach położonych najwyżej, spadek wyniósł -3 dB. Doszliśmy do wniosku, że to bardzo dobry wynik w przypadku tak trudnego miejsca. Taki wynik udało się uzyskać dzięki d&b i technologii ArrayProcessing” – mówi Smith.

Dystrybutor: Konsbud Audio





ESS-2016-07-eon_one-234

Odwiedź nasze konto na YouTube!

ZAPRASZAMY 🙂

YT-logo-190

test DiGiCo S21

Polska premiera!

Meyer Sound LEOPARD

Meyer-Sound-Leopard-grono1

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic Opus 69 – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_Opus49_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy o świetnej relacji cena-jakość.

  • charakterystyka: superrnerka
  • pasmo przenoszenia: 35 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.5 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, estrady, teatry, konferencje
Reklama
Reklama
               
Reklama
Reklama