Reklama
Reklama

Najnowsze testy

FBT X-Pro 15A + X-Sub 18SA – aktywne zestawy szerokopasmowe i aktywny subwoofer band-pass

Postęp jest cudowną rzeczą. Przeważnie. Końcówki klasy D – lekkie, mocne, wydajne, sprawiają, że sprzęt waży DUŻO mniej. Ale… czy zawsze lepiej brzmi, niż stare tradycyjne rozwiązania? FBT dostrzegł szansę dla siebie i od długiego czasu stosuje mariaż nowych i klasycznych technologii. Jak ten mariaż się sprawdza w najn…

Turbosound iQ12 – aktywny zestaw głośnikowy z DSP i cyfrowym połączeniem UltraNet

Seria iQ to bodaj pierwsza nowa seria zestawów marki Turbosound po wchłonięciu jej do koncernu Music Group. Czyli po wykupieniu marki Turbosound przez firmę Behringer. Jak udał się mariaż Turbosound’a z rozwiązaniami technologicznymi… marki Klark Teknik 🙂 która również znalazła się w objęciach Behringer’a? Radek Bar…

Soundcraft Ui 16 – zdalnie sterowany rackowy cyfrowy mikser

Informacja, że Soundcraft wprowadza do oferty cyfrowe miksery rackowe, nikogo zbytnio nie zaskoczyła. To taki “trynd”. Pojawiały się “plotki i pomówienia”, że to konstrukcja odkupiona od innej firmy, nie słynącej zbytnio z wysokiej jakości toru audio… W branży wiadomym było jednak, że jak już Soundcraft coś robi, to …

Koncert Massive Attack na Live Festival

inne

LIVE_0Live Festival powrócił w tym roku na teren lotniska przy Muzeum Lotnictwa Polskiego. Na scenie Kraków, gdzie występowali głównie polscy artyści, firma GMB Pro Sound zainstalowała system J firmy d&b audiotechnik, wraz z nowymi subbasami B22. Wszystko zasilono wzmacniaczami D80. Do tego Robb Allan (Massive Attack) stanął za konsoletą Avid S6L.

W repertuarze znalazły się zespoły, które znamy od lat, ale na ich koncerty wybrać się zawsze z chęcią chcemy (m.in. Massive Attack, Sia, The Chemical Brothers), ale też trochę młodszych gwiazd z rodzimego podwórka: chociażby świetna Julia Marcell. 


 

Wydarzeniem, na które czekało wiele osób z widowni był koncert Massive Attack. Od dłuższego czasu realizatorem FOH tego zespołu jest Robb Allan. Robb pracuje jednocześnie dla firmy Avid. Jego rola polega między innymi na konsultowaniu funkcjonalności i ergonomii pracy, które ma mieć flagowa konsoleta Avid S6L. Nietrudno więc się domyślić, że to właśnie S6L jest „oczkiem w głowie” Robba i na tej konsolecie pracuje na co dzień.


 

Robb jeździ na trasy Massive Attack ze swoją konsoletą. Ma przygotowany show pełny sampli, automatyki i plug-inów. Wszystko jest zsynchronizowane z oprogramowaniem ProTools, także realizator może zarówno odtwarzać na żywo sample, jak i nagrywać ślady. Przełomowym momentem dla Robba było odkrycie tzw. wirtualnej próby. W krajach zachodnich jest to często spotykany sposób pracy, w Polsce również ostatnio staje się coraz bardziej popularny. Polega na tym, że nagrywa się zespół podczas prób, potem dokonuje się miksu (właściwie prawie takiego, jak na płytę – z zastosowaniem processingu i automatyzacji). Potem, gdy zespół jedzie w trasę, nie ma potrzeby realizowania prób z muzykami, po prostu odtwarza się nagrania i dostosowuje brzmienie muzyków do danego miejsca, jego akustyki i systemu nagłośnieniowego. To właśnie wirtualna próba jest jednym z czynników, dla których Robb pracuje na S6L, jedyną konsoletą o tak rozbudowanych możliwościach, współpracującą z oprogramowaniem ProTools.


 

Koncert w Krakowie został zrealizowany na światowym poziomie. Zespół, pomimo wysokiego SPL, zachował dużą klarowność. Brzmienie było dopracowane w każdym szczególe (tu znowu należałoby przypomnieć zalety wirtualnej próby), nie było miejsca na wpadki, czy przypadkowe kręcenie efektami. Każda zmiana była przemyślana i umiejscowiona w czasie. Życzymy sobie więcej takich wydarzeń w Polsce!


Autorem fotografii jest jest  Łukasz Kornafel.
Dystrybutor: Konsbud Audio 




JBL EON ONE


ESS-2016-07-eon_one-234

Presety, templejty i inne patenty…

Presety, templejty i inne patenty…

Screen-Preset

Odwiedź nasze konto na YouTube!

ZAPRASZAMY 🙂

YT-logo-190

test DiGiCo S21

Polska premiera!

Meyer Sound LEOPARD

Meyer-Sound-Leopard-grono1

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

Posłuchaj mikrofonu…

Shure SM58 LC – mikrofon dynamiczny

Shure_SM58_calyProfesjonalny dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: nerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 1.85 mV/Pa
  • aplikacje: wokal, estrada, teatry, konferencje, uniwersalny

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
               

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama