Reklama
Reklama

Najnowsze testy

FBT X-Pro 15A + X-Sub 18SA – aktywne zestawy szerokopasmowe i aktywny subwoofer band-pass

Postęp jest cudowną rzeczą. Przeważnie. Końcówki klasy D – lekkie, mocne, wydajne, sprawiają, że sprzęt waży DUŻO mniej. Ale… czy zawsze lepiej brzmi, niż stare tradycyjne rozwiązania? FBT dostrzegł szansę dla siebie i od długiego czasu stosuje mariaż nowych i klasycznych technologii. Jak ten mariaż się sprawdza w najn…

Turbosound iQ12 – aktywny zestaw głośnikowy z DSP i cyfrowym połączeniem UltraNet

Seria iQ to bodaj pierwsza nowa seria zestawów marki Turbosound po wchłonięciu jej do koncernu Music Group. Czyli po wykupieniu marki Turbosound przez firmę Behringer. Jak udał się mariaż Turbosound’a z rozwiązaniami technologicznymi… marki Klark Teknik 🙂 która również znalazła się w objęciach Behringer’a? Radek Bar…

Soundcraft Ui 16 – zdalnie sterowany rackowy cyfrowy mikser

Informacja, że Soundcraft wprowadza do oferty cyfrowe miksery rackowe, nikogo zbytnio nie zaskoczyła. To taki “trynd”. Pojawiały się “plotki i pomówienia”, że to konstrukcja odkupiona od innej firmy, nie słynącej zbytnio z wysokiej jakości toru audio… W branży wiadomym było jednak, że jak już Soundcraft coś robi, to …

Festiwal The Gentse Feesten nagłośniony przez system Turbosound

inne

Gentse_Feesten_IVDuży system Turbosound składający się z ponad 70 elementów zapewnił nagłośnienie dwóch scen „The Gentse Feesten”, jednego z największych festiwali w Europie, odbywającego się co roku w mieście Ghent w Belgii.

Za realizację całego przedsięwzięcia odpowiedzialna była firma Splendit, największa firma nagłośnieniowa w Beneluksie w zakresie systemów Turbosound.

Ochrona przed hałasem jest krytycznym czynnikiem dla 10-dniowego festiwalu, który odbywa się niedaleko terenów mieszkalnych Gandawy. Inżynier Marijn Broeckaert ze Splendit wyjaśnia wybór systemu: ” Turbosound Flex Array został wybrany dzięki jego dyspersji poziomej 75 stopni. Jest w stanie dostarczyć klarowny, czytelny dźwięk dla publiczności, bez znaczącego wpływu na obszar poza festiwalem.”


 

“Dyspersja, jakość dźwięku i zaskakująco duża moc zawarta w tak niewielkiej obudowie były głównymi powodami, dla których wybrano system Turbosound Flex Array.” – tłumaczy manager sceny Sint-Jacobs – Dirk Brysbaert. Dirk jest wielkim zwolennikiem systemów Turbosound, a jego zamiłowanie do marki wzięło się ze znajomości innych systemów, jak: TMS, Floodlight i Flashlight.

Broeckaert kontynuuje: “W nawiązaniu do kontroli dyspersji poziomej podwieszanych gron głośnikowych, obie sceny zostały wyposażone w kardioidalne ustawienie zestawów niskotonowych. Zestawione konfiguracje pracowały tak dobrze, że nie mieliśmy żadnych uwag. Dostaliśmy same pochlebne recenzje.”


 

Większa scena festiwalu Sint-Jacobs zawierała dwa podwieszane grona z 9 modułami TFA600H i 2 modułami TFA600HW na stronę, a rolę zestawów niskotonowych odegrało 12 sztuk TSW218, umieszczonych centralnie przed sceną oraz skonfigurowanych w tryb kardioidalny. Dwa grona wiszące, składające się z 3 sztuk TFA600HW na stronę pełniły funkcję dogłośnienia sektorów jako „delay”. Na scenie w roli monitorów zastosowano 16 sztuk TMW-115 i TFA600L w roli drumfilla. Na froncie królowała konsoleta Midas XL4, która dostarczyła nieskazitelny dźwięk.

Na drugiej scenie Baudelopark zostały podwieszone dwa grona składające się z 3 sztuk TFA600H i 2 sztuk TFA600HW na stronę. Rolę zestawów niskotonowych odegrało 9 sztuk TFA600L, umieszczonych centralnie przed sceną oraz skonfigurowanych w tryb kardioidalny. Ponownie na scenie w roli monitorów zastosowano 8 sztuk TMW115, a 2 sztuki iQ12 pełniły rolę in-filla.

Dystrybutor: SoundTrade




JBL EON ONE


ESS-2016-07-eon_one-234

Presety, templejty i inne patenty…

Presety, templejty i inne patenty…

Screen-Preset

Odwiedź nasze konto na YouTube!

ZAPRASZAMY 🙂

YT-logo-190

test DiGiCo S21

Polska premiera!

Meyer Sound LEOPARD

Meyer-Sound-Leopard-grono1

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic Opus 39S – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_Opus39S_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: superrnerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.4 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, estrady, teatry, konferencje

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
               

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama