Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 - dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar...

RCF EVOX 5 - aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość - RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 - dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J...

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI - aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach - w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study...

Nowy, wielostrefowy system D.A.S. Audio, złożony głównie z DR-12 na Narodowym Stadionie Rugby w Gdyni

realizacje

das_gdynia_0Narodowy Stadion Rugby zlokalizowany jest u zbiegu ulic Kazimierza Górskiego i Sportowej, mieści 15,139 widzów i jest drugim domem dla zawodników klubu Arka Gdynia. Nowym systemem zajęła się ekipa Mega Music.


das_gdynia_1

W projekcie użyto przede wszystkim zestawów głośnikowych DR-12, jako iż jak tłumaczy Piotr Nowiński, odpowiedzialny za system, „zapewniają perfekcyjną zrozumiałość mowy”. Dużym ich plusem jest też jednolita charakterystyka pokrycia, wysoka czułość i płaska charakterystyka częstotliwościowa. Dzięki temu uzyskano wysoki SPL i bardzo równomierne pokrycie bez uszczerbku na jakości dźwięku. Przydatne okazały się też moduły średnio-wysokotonowe BiDriver Plus, które mają bardzo daleki zasięg zachowując jakość. Stadion podzielono na 44 strefy na których ustawiono łącznie 84 zestawy D.A.S. DR-12 z customową obudową przeznaczoną do użytku zewnętrznego zgodnie z ratingiem IP54. Pokrywę stadionu podzielono na 4 strefy, które pokrywa 8 D.A.S. Audio BiDriver Plus. Korytarze i inne pomieszczenia oraz strefy zewnętrzne nagłaśniane są za pomocą CL-6T, 2-drożnych pasywnych głośników sufitowych. Dystrybucją sygnału zajmuje się procesor Symetrix SymNet DSP, natomiast wzmocnieniem sygnału w głównym systemie zajmują się wielokanałowe wzmacniacze Ashly NE8259PE. Wszystko jest połączone sieciowo, bazuje na CobraNet i jest kontrolowane za pomocą aplikacji na PC. Miksowaniem sygnału zajmuje się analogowy stół Crest Audio XR20 zlokalizowany w control roomie. Jak przyznaje Nowiński „Osiągnęliśmy perfekcyjne, równomierne pokrycie (...). Poziom ciśnienia (SPL-A) mieści się w zakresie 111-113 dB i nie nigdzie nie znajdzie się żadnych znaczących spadków. Równie ważne jest, że jakość dźwięku jest świetna”. Więcej informacji na stronie producenta.

Dystrybutor: Mega Music

Tagi: stadion narodowy Gdynia, nowe nagłośnienie stadionu w Gdyni, DR-12, D.A.S. Audio, BiDriver Plus, CL-6T, Ashly NE8259PE, CobraNet, Crest Audio XR20, równomierne pokrycie akustyczne stadionu, wielostrefowy system audio

Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 - nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie - Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało... Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było...

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu...

beyerdynamic Opus 39S - mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_Opus39S_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: superrnerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.4 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, estrady, teatry, konferencje

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów - słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła... Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy... Zresztą - sami zobaczcie ;)

 
Multitest mikrofonów - charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać ;) Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko - lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów - charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres - wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu... Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama