Reklama

Najnowsze testy

Sontronics STC-80 - dynamiczny mikrofon do wokalu

  Świat mikrofonów do wokalu w Polsce dzieli się na dwie kategorie: Shure i “te inne”. Bez wątpienia Shure jest najbardziej riderową marką mikrofonową i w Polsce, i na świecie. Ale wokaliści coraz częściej zaczynają szukać mikrofonu dla siebie w tej drugiej grupie. A jest w czym wybierać. Czy stosunkowo młoda mar...

RCF EVOX 5 - aktywny kompaktowy system liniowy

Moda na “linijki” nie słabnie. Ilość różnych “interpretacji” tego rozwiązania obecnych na rynku może przyprawić o zawrót głowy. Na tym tle pojawiła się ubiegłoroczna nowość - RCF EVOX 5 oraz EVOX 8. Dostaliśmy na testy mniejszy zestaw EVOX 5 - dwukrotnie, bo latem podczas “sezonu” oraz teraz, w listopadzie i grudniu. J...

Presonus StudioLive 328AI i StudioLive 18sAI - aktywny 4-drożny system nagłośnieniowy ze współosiowymi przetwornikami i zaawansowanym cyfrowym DSP

  Presonus, firma wyrosła na sprzęcie studyjnym, rzuca rękawicę tuzom świata PA. Nowe zestawy głośnikowe serii StudioLive AI PA mają współosiowe przetworniki i wbudowane DSP o imponujących możliwościach - w tej klasie to absolutni lider. I do tego mamy całkiem sporo mocy! Presonus reklamuje je hasłami typu “Study...

Midas Venice F-16, F-24, F-32 – hybrydowa konsoleta z interfejsem firewire i korekcją z XL3

miksery analogowe

Midas_venicef16_0

W pełni uzbrojone myśliwce bojowe od firmy Midas oferują użytkownikom szeroką paletę możliwości, uniwersalność, solidne wykonanie i trzy warianty wielkości. Łączą zalety analoga i cyfry. No, o jakości dźwięku chyba nie trzeba wspominać...

Midas_venicef32_1

Miksery mają odpowiednio 16, 24 i 32 kanały wejściowe z nowymi preampami Alex Cooper, tradycyjnie 6 AUXów(pre/post), 4 grupy, stereofoniczna suma. 2 AUXy zaprojektowane są w celach monitorowych i mają przełączalne pre/post EQ na poszczególnych kanałach. Na każdym monofonicznym kanale wejściowym znajdziemy przyciski phantom +48V, -20dB pad, odwrócenie polaryzacji i filtr górnoprzepustowy na 80Hz. Kolejna para przycisków dotyczy wyboru:wejścia: analogowe lub cyfrowe (FW) i taki sam wybór dotyczący direct out (pre/post EQ). W kanałach można zastosować insert, jego działanie sygnalizuje dioda LED. Dalej w torze znajdziemy blok korekcji rodem z XL3 z 4 przestrajalnymi pasmami i możliwością zmiany szerokości dwóch środkowych filtrów. Jeśli chodzi o wejścia stereofoniczne też jest bardzo fajnie. Każdy kanał ma 2 oddzielne wejścia mikrofonowe i dwa liniowe z oddzielnym gainem i takimi samymi funkcjami jak w torze monofonicznym. Oba rodzaje wejść mogą być używane jednocześnie przy bezpośrednim podaniu linii na master a mikrofonowych przez kanał. Kanały stereofoniczne posiadają możliwość sumowania do mono, oraz 4 pasmowy korektor o stałych częstotliwościach. Na wszystkich kanałach zamontowano 100mm profesjonalne tłumiki.

Midas_venicef16_3

Na czym polega hybrydowość konstrukcji? Otóż Midas oferuje nam połączenie analogowego brzmienia, obsługi i braku latencji z mocą i elastycznością cyfrowego przetwarzania. Posiada wbudowany interfejs Firewire dzięki czemu możemy go podłączyć do komputera. Posiada on efektywnie 64 kanały (32x32), umożliwiając nagrywanie, odtwarzanie oraz użycie software'owych procesorów dźwięku, czyli popularnych wtyczek. Interfejs współpracuje z prawie każdym programem do przetwarzania dźwięku, jednakże producent dorzuca 60-dniowy trial programu RECORD od Propellerhead, aby można było od razu zasmakować możliwości. Więcej informacji na stronie producenta.

Producent:Midas

Midas_venicef32_2

Tagi: dobra konsoleta analogowa z firewire, 64-kanałowy interfejs firewire, Midas, Venice, F-16, F-24, F-32 cena, Midas Venice cena, kupić mikser analogowy, jaki dobry mikser 32-kanałowy, jaki analogowy mikser do studia, analogowy mikser live, mikser estradowy, dobry hybrydowy mikser na scenę, analogowo-cyfrowy mikser dźwięku, jaki dobry stół mikserski, dobra konsoleta mikserska na scenę, konsoleta z dobrymi preampami, Midas XL3, uniwersalny mikser audio, interfejs do nagrywania koncertów, mikser do nagrań koncertowych, jakie dobre preampy do nagrywania koncertu polecacie?, dobry stół analogowy na scenę, kompaktowy analog na FOH, dobry mikser dla zespołu, profesjonalny mikser nagłośnieniowy, mikser do sali prób z możliwością nagrywania,

Midas Venice F-16, F-24, F-32 – hybrydowa konsoleta z interfejsem firewire i korekcją z XL3

Reklama

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

JBL VTX V25 S28 i VT4889 - nagłośnienie sceny głównej na Orange Warsaw Festival

OWF2014_JBL_VTX_scena_01Instalacja na scenie zewnętrznej – tzw. miejskiej scenie - Orange Warsaw Festival robiła wrażenie. Ale to, co zostało podwieszone przez GMB na scenie głównej festiwalu nad płytą Stadionu Narodowego wręcz zabijało... Tak imponującej instalacji na systemie JBL VTX w Polsce chyba jeszcze nie było...

Więcej …

Polecany test w portalu E-MUZYK.pl

Blue Microphones enCORE 200

Blue_enCORE200_insert160

profesjonalny dynamiczny mikrofon na scenę

Posłuchaj mikrofonu...

beyerdynamic Opus 39S - mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_Opus39S_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: superrnerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.4 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, estrady, teatry, konferencje

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów - słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła... Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy... Zresztą - sami zobaczcie ;)

 
Multitest mikrofonów - charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać ;) Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko - lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów - charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres - wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu... Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Logowanie

Zaloguj

               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama