Reklama
Reklama

Najnowsze testy

d&b; audiotechnik V7P + V-GSUB + D80 – pasywne zestawy szerokopasmowe point-source, subbas kardioidalny i 4-kanałowa końcówka mocy z DSP z filtrami FIR

To bardzo niepolitycznie rozpoczynać test w ten sposób – pochwałami. Ale co tam… Rzadko zdarza się testować z tej klasy sprzęt. A tym razem udało się to dzięki setowi nagłośnieniowemu d&b audiotechnik składającego się z pary szerokopasmowych zestawów V7P oraz czterech kardioidalnych subbasów V-GSUB uzupełnionych …

JBL EON ONE – lekki przenośny wertykalny system liniowy

No i stało się 🙂 JBL dołączył do oferty wertykalny system liniowy. Jednak już podczas targów Prolight+Sound we Frankfurcie w tym roku mogliśmy się przekonać, że to nietuzinkowy system. Czym się wyróżnia? Radek Barczak, Jarek Mierzejewski, Wiola Kaźmierczak

Prodipe Lanen M-85 Lanen i TT1 Lanen – budżetowe mikrofony do wokalu

Niewielu nowym producentom udaje się zdobyć od początku uznanie w naszej branży. Ale francuska firma Prodipe jest jednym z wyjątków. Swego czasu pozytywnie zaskoczył nas mikrofon wstęgowy tego producenta. W trakcie dopiero co zakończonego sezonu letniego przetestowaliśmy dwa modele mikrofonów dynamicznych – M-85 i TT-1…

Allen & Heath wydał aktualizację firmware’u dla serii mikserów cyfrowych dLive

miksery cyfrowe

dlive_0Allen & Heath udostępnił ważną aktualizację firmware’u dla serii mikserów cyfrowych dLive.

 

Nowe oprogramowanie zawiera między innymi edytor PC ‘dLive Director’ pozwalający zarówno na edycję offline, jak i miksowanie za pomocą komputera. Kolejnymi nowościami są: modelowanie przedwzmacniaczy dostępne na wszystkich 128 kanałach, miksowanie w trybie 5.1 surround oraz dedykowane grupy mutujące.

dLive Director to multi-platformowy edytor oraz oprogramowanie sterujące na systemy Windows i Mac. Umożliwia realizatorowi przygotowanie konfiguracji własnego show w trybie offline, a następie na miksowanie całego wydarzenia za pomocą laptopa lub tableta Windows. dLive Director może być używany zarówno jako uzupełnienie konsolety dLive lub z samym MixRackiem – jako część kompaktowego systemu. Przyjazny dotykowy interfejs oddaje wygląd i układ fizycznej powierzchni, a skalowalne rozmiary banków tłumików dostosowują się do różnych rozdzielczości i wymiarów urządzeń.


 

Director otwiera mnóstwo możliwości dla dLive’a”, tłumaczy manager produktu, Nicola Beretta. „Realizatorzy mogą dodawać lub zmieniać ustawienia w trasie. Director umożliwia też wykonywanie kilku zadań jednocześnie – np. jeden realizator może przeprowadzać próbę na FOHu, podczas gdy drugi może w tym samym czasie ustawiać miksy odsłuchów, używając laptopa czy tableta na scenie. Opcjonalnie, gdy ważna jest kompaktowość systemu – np. w klubach gdzie nie ma przestrzeni na postawienie konsolety – zestaw MixRack i laptop z oprogramowaniem dLive Director sprawdzają się świetnie.”

Kolejną ważną nowością firmware’u v1.2 jest dodanie modelowania przedwzmacniaczy do zestawu fabrycznych wtyczek DEEP Processing. Pierwszy model dwustopniowego przedwzmacniacza lampowego ‘Dual Stage Valve’, odtwarza charakterystykę zniekształceń układów triody i pentody, od delikatnego podkoloryzowania po pełne przesterowanie. Symulacje są dostępne na wszystkich 128 kanałach wejściowych, bez wpływu na latencję oraz koherencję fazową pomiędzy kanałami.

Kolejne funkcje dodane wraz z nowym firmwarem to możliwość pracy szyny głównej w trybie 5.1 surround dedykowana coraz bardziej popularnym wielokanałowym produkcjom i 8 dedykowanych grup mutujących, poza 24 grupami DCA. Ponadto istnieje możliwość konfiguracji kilku niezależnych szyn PAFL, podczas gdy 2 lub więcej realizatorów (np. FOH i Monitor) pracuje na jednym systemie dLive . Od teraz użytkownik może również zdefiniować sposób pracy fizycznych mierników, ustawić ich czasy ataku i odpuszczenia, oraz wartość peak hold.

Poniżej film prezentujący aktualizację.

Dystrybutor: Konsbud Audio




ESS-2016-07-eon_one-234

Odwiedź nasze konto na YouTube!

ZAPRASZAMY 🙂

YT-logo-190

test DiGiCo S21

Polska premiera!

Meyer Sound LEOPARD

Meyer-Sound-Leopard-grono1

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic Opus 29S – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_Opus29S_calyNiedrogi dynamiczny mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: superrnerka
  • pasmo przenoszenia: 50 Hz – 16 kHz
  • czułość: 2.4 mV/Pa
  • aplikacje: szkoły, estrady, teatry, konferencje
Reklama
Reklama
               
Reklama
Reklama