Reklama
Reklama
Testy

Light4Me Moving Spot 60 LED – budżetowa ruchoma głowica LED 60 W typu spot

11.10.2015

Light4Me-Moving-Spot-60-LED-insertRuchome głowice oświetleniowe to zawsze był obiekt pożądania – czy w firmie rentalowej, w domu kultury, w klubie, czy w zespole eventowym… To skomplikowane, zaawansowane technicznie urządzenia. Czy najnowsza głowica Light4Me Moving Spot 60 w cenie poniżej 2000 zł może być interesującą propozycją?

Artur Wojciechowski, Michał Woźniak, Radek Barczak

Więcej…
 

QSC TouchMix 16 – 20-kanałowy mobilny mikser cyfrowy sterowany z Apple iPad i tabletów z systemem Android

14.09.2015

QSC-TouchMix16-insertWszyscy wiedzą, kto “wymyślił” miksery sterowane zdalnie z iPada. I tylko z iPada B-) Firma Mackie. QSC TouchMix 16 to krok dalej, albo krok wstecz 😛 – ma wbudowany dotykowy ekran, ale i zdalne sterowanie. I to nie tylko na iPad’a, ale i tablety z Androidem. Pikanterii dodaje fakt, że za konkurencyjnym modelem QSC stoi sam Greg Mackie… B-) Zaciekawieni?

Radek Barczak, Przemysław Ślużyński, Dawid Janczak, Jan Marek

Więcej…
 

WIDEOTEST – Soundcraft Si IMPACT budżetowy cyfrowy mikser

09.09.2015

Oto nasz pierwszy, eksperymentalny test wideo miksera cyfrowego 🙂 W roli głównej Soundcraft Si IMPACT. W pięciu częściach omawiamy funkcje i ich działanie, prezentujemy rozwiązania zastosowane w testowanym mikserze. Zapraszamy 🙂

Więcej…
 

Light4Me Stage Hexa PAR 18 RGBWA-UV – mocny PAR LED RGB z diodami białymi, amber i UV

21.08.2015

 

Polska marka oświetlenia scenicznego należąca do sklepu Music Express – Light4Me – dynamicznie się rozwija. Już modele Magic QUAD PAR i Magic HEXA PAR zapowiadały kierunek rozwoju – oświetlenie na coraz większe sceny. Do klasy niewielkich, najbardziej popularnych reflektorów LED PAR dołączył niedawno bardzo mocny zawodnik – bohater niniejszego testu. Dla kogo przeznaczony jest ten model?

Artur Wojciechowski, Michał Woźniak, Radek Barczak

Więcej…
 

Mackie DL32R – 32-kanałowy cyfrowy mikser rackowy z pełnym sterowaniem z iPada

19.08.2015

Świat się zmienia. Można podążać za zmianami, ale można również owe zmiany kreować. Mackie to jeden z kreatorów. Wprowadzając innowacyjny mikser DL1608 zmienił sposób realizacji niewielkich koncertów i eventów oraz pojęcie o tym, jak zespół może samodzielnie kontrolować swoje odsłuchy. Czy nowy model DL32R to jedynie większa wersja DL1608? Czy Mackie znowu wyznacza nowe kierunki i redefiniuje to, czym jest cyfrowy mikser?

Radek Barczak, Jan Marek, Jarek Mierzejewski, Wiola Kaźmierczak

Więcej…
 

dbx DriveRack PA2 – kompletny system zarządzania systemem nagłośnieniowym

14.08.2015

Każde nowe urządzenie powinno być lepsze, od poprzedniego. Tak pod względem jakości dźwięku, przetwarzania, jak funkcjonalności. To się nazywa postęp 🙂 Seria DriveRack jest swoistym standardem w kategorii systemów zarządzania nagłośnieniem. Czy nowy dbx PA2 jest wystarczająco lepszy, by przesiadać się z DriveRacków poprzedniej generacji? Albo konkurencyjnych procesorów? Czy warto inwestować w nowe urządzenie?

Radek Barczak, Przemysław Ślużyński, Jan Marek

Więcej…
 

Showtec LED Light Bar 8 vs Light4Me Mega Light Bar LED 8, Showtec Compact Flat PAR 7x3W TRI LED RGB vs Light4Me Compact PAR 7x3W TRI LED – test porównawczy

02.07.2015

Oświetlenie odgrywa coraz większe znaczenie w naszej pracy estradowej, praktycznie na każdym szczeblu. Zawodowo przygotowane światło to już nie tylko domena wielkich koncertów plenerowych znanych kapel. Dobrze zrobione światło jest ważnym elementem “produktu” jakim jest występ zespołu muzycznego. Każdego.

Artur Wojciechowski, Krzysztof “Kisiu” Wojciechowski, Radek Barczak

Więcej…
 

MiPro ACT-828 i ACT-80T – podwójny cyfrowy system bezprzewodowy z nadajnikami body-pack

13.05.2015

MiPro_ACT828_ACT80T_insertKoreańska firma MiPro od lat należy do liderów technologii bezprzewodowej transmisji dźwięku. Na “salony” wprowadził tego producenta Beyerdynamic zlecając MiPro wyprodukowanie dla siebie systemów bezprzewodowych Opus. Znakomitych zresztą. Od tego czasu MiPro zyskało uznanie. Ale czy koreański producent ma na tyle silne zaplecze, by stworzyć skuteczne cyfrowe systemy transmisji bezprzewodowej? Przekonaliśmy się o tym testując przez 8 (!) miesięcy cyfrowy system MiPro ACT-828.

Jan Marek, Radek Barczak, Jarek Mierzejewski, Krzysztof Kisiu Wojciechowski

Więcej…
 

Behringer Europort PPA2000BT – aktywny kompletny system nagłośnieniowy

06.05.2015

A na początku był Fender Passport. To on zapoczątkował nową kategorię, zintegrowanych monolitycznych systemów nagłośnieniowych. Takich składanych “paczek” razem z powermikserem i kabelkami. Behringer nie byłby sobą, gdyby tego pomysłu nie skopiował 🙂 Co z tego wyszło?

Jarek Mierzejewski, Piotr Neumann, Radek Barczak

Więcej…
 

Light4Me Magic PAR 64 RGBA, Compact PAR 7 Tri LED, Magic QUAD PAR RGBW, Magic HEXA PAR RGBWA-UV – LED PARy

25.04.2015

Music Express od początku istnienia specjalizuje się w oświetleniu estradowym i scenicznym. Świadomość rynku i jego potrzeb uzyskana dzięki bezpośredniemu kontaktowi z ostatecznym odbiorcą oraz niespokojny duch i pasja właściciela firmy zaowocowały powstaniem marki Light4Me. Jesteśmy właśnie świadkami pisania nowego rozdziału w historii Light4Me. Czy również nowego układu sił wśród marek oświetlenia estradowego dostępnego w Polsce?

 Artur Wojciechowski, Krzysztof “Kisiu” Wojciechowski, Radek Barczak

Więcej…
 

RCF HD32-A – aktywne zestawy głośnikowe 700W z 12” dołem w obudowie z tworzywa sztucznego

11.04.2015

Seria ART firmy RCF zdobyła sobie sporą popularność. Również w naszym kraju. Są takie rejony Polski, w których co się obrócisz, to… RCF i ARTy 😛 Tyle, że zwykle jest to tania seria 3. Czy nadesłany do testów model HD32-A serii D-Line kosztujący dwa razy tyle co ART712, podobno o tej samej mocy, tej samej wielkości przetwornikach dolnopasmowych ma w ogóle w ofercie RCFa rację bytu?

Jan Marek, Jarek Mierzejewski, Radek Barczak

Więcej…
 

dbx AFS2 – zaawansowany zautomatyzowany eliminator sprzężeń

08.04.2015

W ubiegłym roku dbx pokazał na targach InfoComm w Mieście Aniołów w Stanach procesor AFS2. Producent twierdził, że ma skutecznie eliminować sprzężenia elektroakustyczne. Tiaaaa… A świstak siedział i zawijał w sreberka 😛 Co rusz na rynku pojawiają się urządzenia typu antyfeedback processor czy feedback destroyer. I zwykle – owszem – niszczą, ale brzmienie, a sprzężenia i tak się pojawiają.

Jan Marek, Radek Barczak, Krzysztof Kisiu Wojciechowski

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 11
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
               
Reklama
Reklama