Reklama
Reklama
Reklama

Najnowsze testy

Soundcraft Ui 16 – zdalnie sterowany rackowy cyfrowy mikser

Informacja, że Soundcraft wprowadza do oferty cyfrowe miksery rackowe, nikogo zbytnio nie zaskoczyła. To taki “trynd”. Pojawiały się “plotki i pomówienia”, że to konstrukcja odkupiona od innej firmy, nie słynącej zbytnio z wysokiej jakości toru audio… W branży wiadomym było jednak, że jak już Soundcraft coś robi, to …

Dynacord Vertical Array TS400 + PSD218 i PSE218 – aktywny kolumnowy system nagłośnieniowy

Kolumna? Dobra do nagłośnienia księdza w kościele. Ale czy tylko? Okazuje się, że od jakiegoś czasu nie tylko. W ostatnich latach pojawiło się sporo takich systemów. Ale spośród wertykalnych systemów liniowych jest tylko jeden poważny zawodnik, który może się pokusić o nagłośnienie nie tylko sali koncertowej czy klubu,…

DiGiCo S21 – kompaktowy 40-kanałowy cyfrowy mikser

DiGiCo S21 to nowej generacji kompaktowy cyfrowy mikser jednego z czołowych producentów na świecie. Nie dziw, że wzbudził ogromne zainteresowanie na całym świecie. Został już doceniony przez wiele redakcji na całym świecie – również przez naszą 😉 Oto wideo-test tej konsolety. Zapraszamy do zapoznania się z możliwoś…

JBL VerTec podczas Super Bowl 50

inne

superbowl_0Do obsługi historycznego pięćdziesiątego finału Super Bowl, który odbył się na stadionie Leviego w Santa Clara, sprzęt nagłośnieniowy po raz kolejny dostarczyła firma ATK Audiotek. Wykorzystany został specjalnie zaprojektowany system audio, złożony z modułów głośnikowych line-array JBL VerTec®.

 

Imprezę otworzył występ chóru amerykańskich sił zbrojnych z utworem “America the Beautiful”, zaś po nim wystąpiła Lady Gaga, która zaśpiewała “Star Spangled Banner”. Podczas przerwy, w trakcie tzw. Halftime Show, na scenie pojawili się Coldplay oraz goście specjalni, Beyonce, Mark Ronson i Bruno Mars.

 Na trybunach zasiadło około 68.500 widzów, nie licząc stref specjalnych i VIP. Wydarzenie transmitowane było przez CBS, a także w Internecie, na witrynie CBSSports.com. Oglądalność sięgnęła niemal 112 mln widzów, co czyni Super Bowl 50 trzecim wśród najchętniej oglądanych programów w całej historii amerykańskiej telewizji.

 Aby mieć całkowitą pewność, że system audio spełni wszystkie wymagania i oczekiwania techniczne imprezy, ATK rozlokował go na 18 wózkach, a na każdym znalazły się cztery do pięciu modułów VT4889 – w sumie 84 – i dwa subwoofery VT4880A z dwoma 18-calowymi głośnikami, w sumie 36.

superbowl_1
 

 „Projektowanie systemu zostało zakończone miesiąc temu” – mówi Mikael Stewart, wiceprezes ds. wydarzeń specjalnych w ATK Audiotek. „Mieliśmy do dyspozycji bardzo krótkie okno czasowe, kiedy mogliśmy wejść na stadion, by skonfigurować system audio, nastroić go i przygotować do obsługi tego wydarzenia. Patrick Baltzell, który pełnił funkcję realizatora FOH podczas Halftime Show, ma bardzo duże doświadczenie w pracy z tymi systemami – miksował 18 ostatnich SUPER BOWL i to doświadczenie dało nam pewność, że wszystko przebiegnie tak, jak tego oczekiwaliśmy”.

 „Podczas realizacji tak ogromnych imprez na żywo trzeba mieć pewność, że sprzęt, którego używasz, sprawi się dokładnie tak, jak zaplanowałeś” – dodaje Stewart. „Tu nie ma miejsca na błędy. Dlatego właśnie stawiamy na głośniki JBL; dają one gwarancję doskonałej jakości dźwięku, jakiej tego typu wydarzenia wymagają”.

 

Dystrybutor JBL: ESS Audio

AKG MikroLite

ESS-2016-01-190-akg_microlite_baner

Allen&Heath; dLive!

Allen&Heath dLive

AllenHeath-dLive-inser-190t

Odwiedź nasze konto na YouTube!

ZAPRASZAMY 🙂

YT-logo-190

test DiGiCo S21

Polska premiera!

Meyer Sound LEOPARD

Meyer-Sound-Leopard-grono1

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

Posłuchaj mikrofonu…

beyerdynamic M88 TG – mikrofon dynamiczny

Beyerdynamic_M88TG_calyProfesjonalny, klasyczny uniwersalny dynamiczny mikrofon instrumentalny i wokalowy, stosowany również w studiach

  • charakterystyka: hiperrnerka
  • pasmo przenoszenia: 30 Hz – 20 kHz
  • czułość: 2.9 mV/Pa
  • aplikacje: estrady (wokal, bass drum, cajon, bass amp, uniwersalny w studiu)

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 
Reklama

Logowanie

Zaloguj
               
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

NAPISZ DO NAS! 

Jeśli brakuje w naszym wortalu testu instrumentu bądź sprzętu muzycznego którego szukasz, napisz do nas! Postaramy się przetestować urządzenie i opublikować test.

info@e-muzyk.net.pl

Reklama
Reklama