Reklama
Reklama

Najnowsze testy

FBT X-Pro 15A + X-Sub 18SA – aktywne zestawy szerokopasmowe i aktywny subwoofer band-pass

Postęp jest cudowną rzeczą. Przeważnie. Końcówki klasy D – lekkie, mocne, wydajne, sprawiają, że sprzęt waży DUŻO mniej. Ale… czy zawsze lepiej brzmi, niż stare tradycyjne rozwiązania? FBT dostrzegł szansę dla siebie i od długiego czasu stosuje mariaż nowych i klasycznych technologii. Jak ten mariaż się sprawdza w najn…

Turbosound iQ12 – aktywny zestaw głośnikowy z DSP i cyfrowym połączeniem UltraNet

Seria iQ to bodaj pierwsza nowa seria zestawów marki Turbosound po wchłonięciu jej do koncernu Music Group. Czyli po wykupieniu marki Turbosound przez firmę Behringer. Jak udał się mariaż Turbosound’a z rozwiązaniami technologicznymi… marki Klark Teknik 🙂 która również znalazła się w objęciach Behringer’a? Radek Bar…

Soundcraft Ui 16 – zdalnie sterowany rackowy cyfrowy mikser

Informacja, że Soundcraft wprowadza do oferty cyfrowe miksery rackowe, nikogo zbytnio nie zaskoczyła. To taki “trynd”. Pojawiały się “plotki i pomówienia”, że to konstrukcja odkupiona od innej firmy, nie słynącej zbytnio z wysokiej jakości toru audio… W branży wiadomym było jednak, że jak już Soundcraft coś robi, to …

ProAUDIO-AVT ekskluzywnym polskim dystrybutorem systemów nagłośnieniowych Adamson Systems

systemy line array

adamson_0Z dniem 01.08.2016 firma ProAUDIO-AVT została ekskluzywnym polskim dystrybutorem systemów nagłośnieniowych Adamson Systems.

W chwili obecnej firma oczekuje na zestaw demo, w którym znajdzie się między innymi system line array flagowej serii S w pełnej konfiguracji koncertowej, zestawy monitorowe serii M oraz urządzenia serii Point i Point Concentric. Całość uzupełni dedykowana elektronika, która umożliwi pełnowartościową prezentację możliwości systemu w praktyce.

Już niedługo firma ProAUDIO-AVT prześle więcej informacji na temat planowanych wydarzeń, pokazów i szkoleń.

Wsparciem technicznym i product managementem marki Adamson zajmuje się Dominika Zając. (tel. 722 133 333, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ).




Aktuanie dostępne są następujące systemu firmy ADAMSON:


Seria E – Wielkoformatowy system liniowy

Jak zapewnia producent, rodzina produktów z serii E składa się z najbardziej wydajnej technologii line array, która jest dziś dostępna na świecie. Kombinacja modeli E15, E12, E219 oraz E218 jest optymalnym rozwiązaniem dla aplikacji touringowych, do rentalu, czy wszędzie tam gdzie jest potrzebna szybka konfiguracja i ogromne zaplecze akustyczne.

Seria E znajdzie swoje miejsce w koncertowych systemach nagłośnieniowych, poprzez różne hale, stadiony, aż po teatry. Mieliśmy możliwość trzy lata temu posłuchać systemu E15 w akcji – bez krzty przesady, w tamtym czasie był to najpiękniej, najbardziej miękko brzmiący w środku i górze duży koncertowy system liniowy. To wynik zastosowania dwóch średniotonowych wektorowo korygowanych 7-calowych wooferów z kewlarowymi membranami oraz dwóch driverów z 4-calowymi cewkami i wylotami 1.5″. Dwa 15-calowe woofery z 4-calowymi cewkami pozwalają wydobyć ogromną enegię w paśmie niskiego środka. 



Seria S – Średnioformatowy system liniowy

Problemy w zakresie częstotliwości w tzw. “niskim środku” są częstym efektem ubocznym tradycyjnych dwudrożnych konstrukcji. Adamson wprowadził technologię CST (Controlled Summation Technology), która rozwiązuje ten problem m.in. poprzez wykorzystanie kontroli “nakładania” pomiędzy środkowymi i wysokimi źródłami częstotliwości w celu tłumienia zakłóceń zwykle związanych z tego typu konstrukcjami.

Opatentowana technologia Sound Chamber pozwala również zachować doskonałą kontrolę kierunkowości.

System montażu Adamson SlideLock został zaprojektowany z myślą o łatwości użytkowania. Jeden technik może bezpiecznie i szybko zmontować całość, ustawiając odpowiednie kąty, podczas gdy cabinety znajdują się bezpiecznie na wózku. Specjalne piny pozwalają serii S pozostać w położeniu kątowym, nawet gdy znajdują się na ziemii.




Seria Metrix i SpekTrix – Kompaktowy system liniowy

Seria Adamson Metrix i SpekTrix oferuje zalety prawdziwego systemu line array wraz z opatentowaną technologią kształtowania fali Sound Chamber. METRIX zawiera jeden 8″ kevlarowy neodymowy woofer w konstrukcji dwudrożnej wraz z 1.4″ driverem. SPEKTRIX z kolei zawiera dwa 8″ kevlarowe neodymowe woofery w konstrukcji trójdroznej wraz z 1.4″ driverem.

Obie konstrukcje zapewniają pokrycie 5 x 120 (5 stopni wertykalnie i 120 stopni horyzontalnie). Do tego istnieje opcja z 15-stopniowym pokryciem wertykalnym, która świetnie się nadaje jako downfill czy do pracy samodzielnej.

System montażu AIR™ jest prosty i efektywny – pozwala na ustawienie 6 pozycji pochylenia. Dla instalacji stacjonarnych, cabinety moga być dostarczone z opcją montażu EIR™.

Subwoofery dostępne są w konfiguracji podwójnej z 15″ lub 18″ kevlarowymi neodymowymi wooferami w dostrojonym, wentylowanym designie, który zawiera zarówno z przodu jak i z tyłu wejścia Neutrik NL8™ dla łatwej kardioidalnej konfiguracji. W przypadku konfiguracji 5-drożnej, A218 jest idealnym rozwiązaniem dla zapewnienia dodatkowego “dołu”.




Seria M – Monitory estradowe wedge

Niskoprofilowy M12 jest najbardziej kompaktowym rozwiązaniem z całej serii, natomiast M15 okazał się wielkim sukcesem jako lekki, mocny monitor estradowy. Od samego początku M15 znalazł się na ciągle rosnącej liczbie riderów technicznych na całym świecie. Zarówno M15 i M12 można zamówić wraz z przełączalną konfiguracją aktywną/pasywną lub tylko w wersji aktywnej.

M212 oferuje mocniejszy “dół” jako 12″ monitor. Posiada dwa 12″ woofery i bardziej kompaktowe rozmiary niż M215. Dyspersja również jest nieco szersza (65 x 65 stopni).

 Z kolei M215 jest największym i niezwykle mocnym członkiem rodziny. Brzmieniowo spójny z M15, wykorzystuje dwa 15″ woofery i korzysta z większej objętości aby produkować mnóstwo niskich częstotliwości. Jest idealnym rozwiązaniem dla artystów, którzy kładą nacisk na posiadanie dużych monitorów o znacznej mocy. Imponujący bas M215 pozwala również na wykorzystanie tego monitora jako samodzielny drumfill.




Seria Point Source

Źródła punktowe Adamson składają się z modeli dwudrożnych Point 8, Point 12 oraz Point 15 wraz z pojedynczym lub podwójnymi 15″ subwooferami – Point 115-Sub oraz Point 215-Sub.

Seria oferuje unikalny profil, kratę i wykończenie. Uniwersalny system kolorów RAL jest dostępny dla instalatorów, którzy potrzebują różnych kolorów w celu dopasowania głośników oraz ich osprzętu.

Seria Point Source wykorzystuje te same bezkompromisowe drivery o dużej membranie, które można znaleźć w całej gamie produktów touringowych Adamsona. Wszystkie modele 12-calowe i 15-calowe także zawierają technologię Adamsona Advanced Architecture Cone na opatentowanych przetwornikach LF.

Point 15 oraz Point 12 są dostępne w konfiguracjach 40° x 20° oraz 60° x 40° dla maksymalnej elastyczności. Z kolei mniejszy Point 8 jest dostępny w konfiguracji 90° x 60°.

Wgłębiony tylny panel został wyposażony w parę 45° kątowych złączy Speakon NL-4™, które pozwalają na montaż blisko ściany. Wszystkie dwudrożne obudowy posiadają system montażu Side Lock Revolver (SLR™). Konstrukcja zawiera wbudowane gniazda zarówno dla pionowych jak i poziomych metod montażu, podobnie jak Point 115 Sub. Point 215 Sub z kolei posiada możliwość montażu sztycy.

 

 

Seria Point Concentric

Seira Point Concentric dostarcza potężną gamę pasywnych, współosiowych głośników przeznaczonych dla rynku instalacyjnego i rentalowego. Obudowy wielofunkcyjne dostępne są w wersjach: podwójnej 5 “(PC5), pojedynczej 6″ (PC6), pojedynczej 8″(PC8), pojedynczej 10” (PC10) i pojedynczej 12″(PC12).

Wszystkie obudowy są pokryte wodoodporną farbą akrylową, a cała metaloplastyka wykończona jest techniką proszkową. Głośniki z serii Point Concentric także mogą być dopasowane do kolorów biblioteki RAL.




Dystrybutor: ProAUDIO-AVT

 

JBL EON ONE


ESS-2016-07-eon_one-234

Odwiedź nasze konto na YouTube!

ZAPRASZAMY 🙂

YT-logo-190

test DiGiCo S21

Polska premiera!

Meyer Sound LEOPARD

Meyer-Sound-Leopard-grono1

Wi-Fi do miksera cyfrowego

WiFi_w_Pro_Audio_190

Posłuchaj mikrofonu…

Neumann KSM104 – mikrofon pojemnościowy

Neumann_KSM104_calyProfesjonalny pojemnościowy mikrofon wokalowy.

  • charakterystyka: rnerka
  • pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz
  • czułość: 4.5 mV/Pa
  • aplikacje: wokal, teatr, profesjonalne sceny

multitest mikrofonów

Multitest mikrofonów – słuchamy!

ImageWreszcie! Paula wyzdrowiała i mogliśmy nagrać próbki do multitestu mikrofonów. W międzyczasie ilość mikrofonów nam się nieznacznie zwiększyła… Gdy Paula zobaczyła ilość mikrofonów, jaką dla niej przygotowaliśmy… Zresztą – sami zobaczcie 😉

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.2

ImageWygląda na to, że dział multitestów będzie się rozrastać 😉 Nie minęły dwa tygodnie, a już powiększa się nam baza pomiarów. I nie tylko – lada chwila udostępnimy testowe nagrania dokonane na kilkudziesięciu mikrofonach w ramach jednej sesji. A na razie uzupełniamy bazę pomiarów.

 
Multitest mikrofonów – charakterystyki cz.1

ImagePoczątek roku to dla sklepów ciężki okres – wiadomo, inwentury. Nie zazdroszczę. Handel stoi, w sklepie bałagan, nerwowe szukanie brakującego sprzętu… Postanowiliśmy pogłębić ten stan rzeczy i „porwaliśmy” z dwóch poznańskich sklepów kilkadziesiąt mikrofonów, by zrobić pomiary i od razu nagrać próbki.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
               
Reklama
Reklama