Multitest mikrofonów - charakterystyki cz.125.01.2005
Niestety życie wprowadza nieustanne zmiany. Rozchorowała się na nasza redakcyjna wokalistka :( Okazało się, że mogliśmy przeprowadzić jedynie pomiary. Do nagrań próbek podejdziemy, jak tylko Paula wyzdrowieje. Choć po zaśpiewaniu do takiej liczby majków pewnie znowu się rozchoruje ;))
AKG D660S
prezentacja pomiaru producenta
*** AKG D880M
prezentacja pomiaru producenta
AKG D3700M
prezentacja pomiaru producenta
AKG D3800M
prezentacja pomiaru producenta
Audio-Technica MB1k
prezentacja pomiaru producenta
*** Audio-Technica MB3k
prezentacja pomiaru producenta
*** Audio-Technica ATM27HE
prezentacja pomiaru producenta
*** Audio-Technica ATM41HE
prezentacja pomiaru producenta
Behringer XM8500
prezentacja pomiaru producenta
img Stage Line DM-20D
prezentacja pomiaru producenta
*** img Stage Line DM-30
prezentacja pomiaru producenta
*** img Stage Line DM-1100
prezentacja pomiaru producenta
*** img Stage Line DM-2400
prezentacja pomiaru producenta
*** img Stage Line DM-2800 ![]() *** JTS NX-7S
prezentacja pomiaru producenta
*** JTS NX-8S
prezentacja pomiaru producenta
*** JTS PDM-57
prezentacja pomiaru producenta
*** Marshall Electronics MCA SP2
prezentacja pomiaru producenta
*** Marshall Electronics MXL770
prezentacja pomiaru producenta
*** Marshall Electronics MXL990
prezentacja pomiaru producenta
***
Samson CO2
prezentacja pomiaru producenta
Samson QKick
prezentacja pomiaru producenta
*** Samson QSnare
prezentacja pomiaru producenta
*** Samson QTom
prezentacja pomiaru producenta
***
Sennheiser e602
prezentacja pomiaru producenta
*** Sennheiser e816S
prezentacja pomiaru producenta
*** Sennheiser e817
prezentacja pomiaru producenta
*** Sennheiser e835
prezentacja pomiaru producenta
*** Sennheiser e855
prezentacja pomiaru producenta
*** Sennheiser e935
prezentacja pomiaru producenta
***
Shure 8900W
![]() *** Shure PG57
prezentacja pomiaru producenta
*** Shure PG81
prezentacja pomiaru producenta
*** Shure SM57
prezentacja pomiaru producenta
*** Shure SM58
prezentacja pomiaru producenta
* - egzemplarz ze sklepu Music Center Poznań-Śródka
* - ezgemplarz ze sklepu Music Store Shure BETA57A
prezentacja pomiaru producenta
*** Shure BETA58A
prezentacja pomiaru producenta
***
Superlux CM-H8A
prezentacja pomiaru producenta
*** Superlux CM-H8K W ofercie są trzy modele z kapsułami o różnych charakterystykach:
prezentacja pomiaru producenta dla kapsuły o charakterystyce nerkowej (kardioidalnej) ![]() kapsuły kardioidalne *** ![]() kapsuły superkardioidalne *** ![]() kapsuły dookólne *** Superlux PRA-218A
prezentacja pomiaru producenta
*** Superlux PRA-228A
prezentacja pomiaru producenta
*** Superlux FH-12S
prezentacja pomiaru producenta
*** Superlux FI-10
prezentacja pomiaru producenta
|
Zarejestruj się i wygraj nagrody!Zarejestruj się i weź udział w comiesięcznym losowaniu mikrofonu AKG D7 LTD oraz koszulek firmowych naszego portalu! LogowanieTOP AKTUALNOŚCISłowa kluczowekolumna rejestrator subwoofer aktywne 8-kanałowy serii soundcraft aktywny roland sceniczny audio pasywny monitor mikrofonowy pojemnościowy pasywna mikrofony verse wysokiej technologies crown kompaktowy nagłośnieniowy d.a.s aktywna mikser zestaw kolumny dwudrożna sound cyfrowy systems bezprzewodowy przenośny kolumn shure digital cyfrowa opera głośnikowa beyerdynamic 2-drożna dynamiczny mikrofon system seria mackie klasy konsoleta mikrofonów |




Music Store Poznań:
W sumie udało nam się zebrać 55 charakterystyk mikrofonów pomierzonych w identycznych warunkach. Wszystkie pomiary zostały wykonane w komorze bezechowej firmy Tonsil na analogowym systemie pomiarowym Bruel & Kjaer - wszystkie pomiary wykonał pan Jan Marciniak.
W trakcie opracowywania materiałów doszliśmy do jednego generalnego wniosku - charakterystyka pasma przenoszenia to tylko jeden z elementów wpływających na klasę brzmienia mikrofonu. I jak się okazuje, wcale wyrównana charakterystyka nie jest wyznacznikiem jakości. Więcej - właśnie najbardziej uznane, markowe mikrofony cechują się dość ostrą „rzeźbą” charakterystyki! Gdzie więc leży prawda? Czy wyrównana charakterystyka mikrofonu jest wartością samą w sobie? Czy może determinantą klasy brzmienia mikrofonu jest konstrukcja membrany i wynikające z tego cechy jak reakcja na transjenty?


































































































